woensdag 1 april 2015

New In: Rosa Di Luca Ring


Afgelopen Valentijnsdag, alweer een tijdje geleden, mocht ik van mijn vriend een nieuwe ring uitzoeken. Degene die ik had kreeg ik voor mijn 16e verjaardag van mijn vriend en dat was alweer een tijdje geleden. Ik zocht een prachtige nieuwe ring uit. Benieuwd? Lees dan even verder.

 
Mijn vriend had in eerste instantie een andere ring voor me uitgekozen, maar die was helaas te groot en redelijk grof voor mijn dunne vingertjes. We zijn toen samen een nieuwe ring uit wezen zoeken. Deze was echter ook veel te groot en de kleinste versie van die ring werd toen voor me besteld. Twee weken geleden was hij binnen en kon ik hem ophalen. Ik was alweer een beetje vergeten hoe hij er precies uitzag en was dan ook weer helemaal verliefd toen ik hem weer zag. Helaas was zelfs de kleinste maat veel te groot en moest hij nog wat ingenomen worden. Dit duurde ook weer een tijdje, waardoor dit artikel een stuk later online komt dan Valentijnsdag.
 
De ring is redelijk smal waardoor hij mooi staat aan smalle vingers, zoals de mijne. Wat grovere ringen staan mij nooit zo goed, omdat ze dan al gauw erg opvallend en opzichtig lijken. De ring doet me een beetje denken aan een verlovingsring. Dit komt mede door het steentje bovenop. Ongeveer de helt van de ring bevat kleine glimmertjes. Normaal gesproken vind ik dat al gauw teveel, maar dit zorgt er juist voor dat de grote steen samen met de rest van de ring een mooi geheel vormt. Als de ring zelf glimmend zou zijn, zou de steen teveel afsteken.
 
Ik ben echt zo blij met deze ring. Het is precies wat ik al een hele lange tijd wilde, hij is perfect! De ring is van een voor mij onbekend merk: Rosa Di Luca Italy. Deze ring zal ik zeker weer een aantal jaar dragen met heel veel plezier.
 
Draag jij altijd één specifieke ring of heb je er een aantal die je afwisselt?
 
 
 
 
~Liefs Sandra

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige ring, .....k heb een aantal verschillende ringen en draag ze afwisselend....

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!