maandag 6 april 2015

Plog: Lazy Saturday

Plogs vind ik altijd erg leuk om te lezen. Onlangs had ik een dagje vrij genomen van mijn bijbaantje en heb toen lekker een dagje voor mezelf gehad. Vandaag laat ik jullie een dagje meekijken in mijn leven. Het is een redelijk 'saai' dagje, omdat het echt een dag was om weer even lekker bij te tanken. Benieuwd? Lees dan even verder.

 Ik sliep weer een keertje uit. Dat is iets wat ik al een hele lange tijd niet meer had gedaan. Normaal gesproken ben ik dan alleen op zondag helemaal vrij en vind het dan vaak zonde om tot laat in bed te liggen.

 

Het was hard nodig om mijn bureau op te ruimen...

 
Ik ontving een heel erg leuk pakketje. Hierover kun je binnenkort een review lezen.
 
Bureau weer opgeruimd. Dat is altijd een stuk fijner om aan te werken.
 
 Nog even wat foto's maken van nieuwe producten.

 
 Weer een keertje een felle lipstick dragen, gewoon omdat ik daar zin in heb.

 Auch, ik trok de plastic verpakking van dit lipproduct af helaas liep dat niet al te best af. Zonde..

 Ik nam een video op. Het is misschien nog wat ongemakkelijk, maar ik vind het wel erg leuk.



Heerlijk een dagje in mijn pyjama vertoeven.

 En natuurlijk Homeland kijken. Wat een geweldige serie is dat zeg!

En per toeval een mooie achtergrond gevonden om foto's te maken. Dat gewoon op de slaapkamer van mijn ouders.

Mijn pyjama toch maar verwisseld voor een lekkere trui en een legging. Geen geweldige combi haha, maar het zit wel erg lekker.

Jaloers op de lekkere parfums van mijn moeder. Stiekem gebruik ik die zo nu en dan ook nog wel eens.

 Ik kreeg mijn nieuwe schoenen binnen. Ik ben echt zoo verliefd!

Mijn schoenenkast begint toch redelijk vol te raken hahah. Misschien eens tijd om wat weg te gooien.

 Ik vind het heerlijk om mijn artikelen te schrijven terwijl ik een serie zit te kijken. Dit doe ik vaak door het kladblok er gewoon naast te plaatsen.

Twee lipbalms van Hema gekocht, prachtige kleurtjes!

 Nog even de nieuwe reacties lezen. Ik vind het zoo leuk dat jullie reageren op mijn artikelen. Ik lees ze allemaal met heel veel plezier.

 
Voor ik het wist was de tijd voorbij gevlogen en was het alweer avond. Ik poetste nog even mijn tanden, trok mijn pyjama aan en ging heerlijk vroeg naar bed toe.
 
Dit was de plog. Niet heel erg bijzonder, maar op een vrije dag vind ik het heerlijk om even wat series te kijken en artikelen te schrijven.
 
Iedereen nog een hele fijne tweede paasdag en ik hoop dat jullie ook een leuk en gezellig weekend gehad hebben.
 
 
 
~Liefs Sandra
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!