donderdag 14 mei 2015

SPAM YOUR BLOG!

De laatste spam your blog is alweer een tijdje geleden. Ook ik weet hoe lastig het is om mensen kennis te laten maken met je blog en om je bezoekersaantallen te laten groeien. Daarnaast vind ik het ook onwijs leuk om nieuwe blogs te ontdekken. Laat dus zeker even een reactie achter onder dit artikel!
 
Onder dit artikel kun je een reactie achter laten. Als je een eigen blog hebt lijkt het me leuk als je even kort vertelt wie je bent en waarover je blogt. Je bent natuurlijk vrij in wat je achter wilt laten, maar zo kom ik wat meer te weten over mijn bezoekers en kunnen mijn bezoekers, en ik natuurlijk, ook nieuwe blogs ontdekken.
 
Ik zou het wel leuk vinden als je mijn blog volgt op Bloglovin, als je dat nog niet doet. Zo blijf je op de hoogte van alle nieuwe artikelen.
 
 
 
Ik ben heel erg benieuwd naar alle reacties!
 
 
 
 
~Liefs Sandra
beautybySandra