zondag 19 juli 2015

10x Dingen die ik deze zomer wil doen

Mijn stageperiode van vijf maanden zit er nu weer op. Ik heb het prima naar mijn zin gehad, maar merkte wel dat ik echt de tijd voor mezelf miste. Nu ik zomervakantie heb ga ik parttime werken bij mijn stagebedrijf en twee ochtendjes bij mijn bijbaantje. Ik heb dus weer wat meer tijd over. In dit artikel een lijstje met dingen die ik deze zomer wil gaan doen. Benieuwd? Lees dan even verder.

 1. Genieten! Dit staat veruit op nummer 1. Ik merk dat ik de laatste paar maanden toch wel erg in een sleur ben gekomen en wil ook echt gaan genieten van de dingen om me heen. Nu ik weer wat minder werk heb ik daar zat tijd voor.

2. Vooruitwerken aan mijn blog en kwaliteit van artikelen verhogen.

3. 's Ochtends vroeg gaan hardlopen.

4. Mijn blog over laten gaan naar een eigen domeinnaam.

5. Gezonder gaan eten.

6. Meer tijd voor mezelf nemen en bewuster nadenken over wat ik meemaak en de keuzes die ik maak.

7. Boeken lezen.

8. Series kijken.

9. Meer leuke dingen doen met de mensen om me heen.

10. Fruitwater maken, omdat het er zo lekker uit ziet!


Dit waren de tien dingen die ik deze zomer graag wil doen. Mijn zomer staat dus vooral in het teken van mijn blog en lekker rustig aan doen. Zelf ga ik deze zomer niet op vakantie, maar dat vind ik helemaal niet zo erg. Gewoon lekker overal de tijd voor nemen!

Wat wil jij deze zomer nog doen?



~Liefs Sandra
 
Follow

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!