vrijdag 3 juli 2015

LOOK: Summer Purple






De looks die je tot nu toe voorbij hebt zien komen zijn redelijk neutrale en lichte looks. Ik had zin om een kleurrijke look te maken en pakte het Candy palette van Sleek erbij en maakte een wat zwaardere paarse look. Benieuwd? Lees dan even verder.

Voor deze wat zwaardere paarse look heb ik gebruik gemaakt van het Candy palette. In eerste instantie zou je denken dat je hier alleen maar felle kleurrijke looks mee kunt maken omdat er vrijwel alleen felle kleurtjes in zitten. Toch zitten er ook een aantal donkere tinten tussen waarmee je prima een wat zwaardere look kunt maken.

Als eerste bracht ik glimmende lichtpaarse oogschaduw (Bon Bon) aan over mij gehele bewegend ooglid. De felroze kleur (Strawberry Sherbet) bracht ik deppend aan tot ongeveer 1/3e van mijn bewegend ooglid, van buitenaf gezien. Vervolgens dipte ik een stevige kwast in een matpaarse kleur (Parma Violet) Deze breng ik aan in het buitenste puntje van mijn ooghoek en een stipje in de hoek waar mijn crease begint. Deze kleur is enorm gepigmenteerd en je het er daarom ook maar zo weinig van nodig. Dit alles vervaag je met een blendingbrusht tot een geheel. De stip in je crease vervaag je tot ongeveer 1/3e in je crease. De look was nog redelijk flets en miste wat schaduw en diepgang. Een blauwgrijzige oogschaduw (Blue Fizzle) bracht ik daarom ook nog aan in mijn buitenste ooghoek en in mijn crease. Ook dit vervaag je weer goed. Om het af te maken bracht ik wat mascara aan en trok ik een klein lijntje boven mijn wimpers met een zwart oogpotloodje.

De uiteindelijke look is een kleurrijke wat opvallendere look geworden. Het is niet iets wat ik dagelijks zou dragen, maar om zo met kleuren te spelen vind ik wel erg leuk. Dit zou ik bijvoorbeeld kunnen dragen tijdens een avondje uit.

Zou jij dit kunnen dragen of vind je het veel te opvallend?



~Liefs Sandra
 
Follow

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi, dit zou ik dagelijks ook wel kunnen dragen maar ik draag toch altijd sneller nude kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Staat leuk! Dit zou ik wel dagelijks kunnen dragen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!