woensdag 1 juli 2015

OUTFIT: Fluffy White

Hoewel ik bij de vorige outfit schreef dat het zomerse weer begonnen was, lijkt nu de herfst weer aangebroken. Ik toverde maar weer een lekker warm vest uit de kast en combineerde deze met de Nikes die ik onlangs kocht en waar ik nog steeds enorm blij mee ben. Benieuwd? Lees dan even verder.


 
 
Hemdje: H&M / Vest: Primark / Broek: H&M / Ketting: Juwelier / Ringen: Zilver&Zoet / Tas: Primark / Schoenen: Nike
 



 
De uiteindelijke outfit is een lekkere comfortabele outfit geworden. Het is niet heel bijzonder, maar in combinatie met felle lippen vind ik het wel erg leuk staan. Ik ben echt blij met mijn nieuwe lichte spijkerbroek. Ik zocht er al een poosje een en heb nu eindelijk een leuke en betaalbare gevonden!
 
Welk item van deze outfit zou jij ook graag in je bezit willen hebben?
 
 
~Liefs Sandra
 
 
Follow

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!