vrijdag 14 augustus 2015

LOOK: Big Winged Eyeliner





Winged eyeliner is iets waar ik echt even voor moet gaan zitten en daar niet altijd evenveel zin in heb, terwijl ik het echt geweldig vind. De look voor vandaag is redelijk basic en heb ik gecombineerd met een dikke winged eyeliner. Iets wat ik niet zo vaak doe, maar ik had er gewoon zin in! Benieuwd? Lees dan even verder.


Gebruikte Producten

Sleek The Original Palette
  • Sleek The Original Palette
  • Catrice Prime and Fine Eyeshadowbase
  • Catrice Liquid Liner in Dating Joe Black
  • Catrice Eye Brow Pencil
  • MAC Lipstick in crèmecup
  • Catrice Blush in 070 Pinkerbell


De Look
Als eerste bracht ik een oogschaduwbasis aan en tekende ik mijn wenkbrauwen bij. Een lichtroze kleur bracht ik over mijn gehele bewegend ooglid aan. Dit deed ik deppend omdat deze oogschaduw veel glitters en glans bevat en je anders van die ophopingen krijgt. In mijn crease en buitenste ooghoek bracht ik een paarse kleur aan die ik met een blendingbrush vervaagde. Met een schuinafgesneden kwast bracht ik een combinatie van een zwarte en donkergroene oogschaduw aan onder mijn onderste wimperrand. Met mijn favoriete eyeliner van Catrice bracht ik een dikke winged eyeliner aan. Om het af te maken bracht ik nog wat mascara aan.
 
Op mijn lippen bracht ik een zachtroze lipstick van MAC aan in de kleur crèmecup. Een felroze blush van Catrice bracht ik voorzichtig aan op mijn wangen. Dan was dat de look al.
 
De uiteindelijke look is een redelijk simpele look, maar door de dikke eyeliner heeft de look voor de rest niet zoveel nodig. Normaal gesproken zou ik de eyeliner niet zo dik maken, maar als je de rest basic houdt vind ik het wel leuk staan.

Wat vind jij van een dikke winged eyeliner?




~Liefs Sandra

Follow

2 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!