vrijdag 7 augustus 2015

LOOK: Budget Brown



Het is weer tijd voor een neutrale bruine look. Dit keer maakte ik gebruik van een mooi palette van Essence in combinatie met andere producten van Essence en Catrice. Met dit palette maak ik vaak dezelfde looks, maar dit keer besloot ik de donkerste kleur als basis te nemen. Benieuwd? Lees dan even verder.

Gebruikte Producten
  • Essence - All About Sunrise Palette
  • Catrice - Eye Brow Pencil in 020 Date With Ash Ton
  • Catrice - Prime and Fine Eyeshadow Base
  • Essence - Lash Princess Volume Mascara
  • Essence - Lipstick in Natural Beauty


Look

Als eerste bracht ik, zoals altijd, een oogschaduwbasis aan en tekende ik mijn wenkbrauwen bij. Met een platte kwast depte ik de donkerbruine kleur op mijn gehele bewegend ooglid en zette hem ook wat aan in mijn crease. Met een bledingbrush blendde ik de kleur in mijn crease goed totdat er geen duidelijke lijnen meer zichtbaar waren. De glimmend bruine kleur bracht ik net wat boven mijn crease aan en blendde deze kleur met de kleur in mijn crease. De lichtbruine kleur bracht ik aan in mijn binnenste ooghoek. Met een schuin afgesneden kwastje bracht ik de donkerbruine kleur ook aan onder mijn onderste wimperrand. De look maakte ik af met een beetje mascara en een neutrale lipkleur.
 
De look is gemakkelijk en snel te maken en dat alles ook nog met allemaal budget producten. Zelf zou ik er in het vervolg wat eyeliner aan toevoegen, omdat ik dit misschien toch wel wat te basic vind, maar zo kan het ook prima.
 
Welk palette gebruik jij het liefste voor dagelijkse looks?
 
 
 
~Liefs Sandra
Follow

1 opmerking:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!