zaterdag 23 februari 2013

Vani-T Cremè Blush Berry Parfait



Ondanks dat ik bijna geen foundation gebruik wordt ik toch steeds verliefd op blushes. Ook blushes gebruik ik niet dagelijks, maar als ik ze dan weer gebruik is het elke keer weer een feestje. Het geeft je gezicht een mooie en gezonde uitstraling. Zelf heb ik altijd alleen nog poeder blushes gebruikt. Het gebruiken van een cremè blush was dus ook een uitdaging. Benieuwd naar de swatches? Lees dan even verder.


De verpakking


Deze vind ik er echt prachtig uitzien. Het heeft een mooie luxe uitstraling en op de onderkant staat de kleur van de blush vermeld. De dop is goudbruin met in het zilver het merk erop gedrukt. De rest van de verpakking is doorzichtig wat ik zelf erg leuk vind. Dit is overigens niet de originele verpakking. De originele blush zit in een (nog mooiere) andere verpakking.



Deze blush heeft een roze-bruinig kleurtje is erg romig en smeert daardoor ook heerlijk uit. Ik dacht dat het werken met een creme blush wel even wennen zou zijn, maar dit was helemaal niet het geval. Het brengt makkelijk aan, smeert goed uit en geeft een mooi en natuurlijk effect.







Hierboven zie je de swatches van deze blush. Dit is de kleur Berry Parfait wat ik zelf een erg mooie kleur vind. Ik heb hem dus ook al met veel plezier gedragen.


Deze blush is van het merk Vani-T en verkrijgbaar in de webshop van John Beerens.



~Liefs Sandra



5 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!