zaterdag 12 oktober 2013

Diary #3


Ik dacht dat ik vorige week de smaak een beetje te pakken had met foto's maken, maar ik bedacht me na een paar dagen dat ik nog amper foto's gemaakt had. Ik ben toen gauw weer aan het fotograferen gegaan en heb toch nog wel wat foto's om aan jullie te laten zien. Benieuwd naar mijn week? Lees dan vooral even verder.

Ik was optijd op school, maar er bleek een les uit te vallen. Dik 1,5 uur te vroeg op school dus. Dan maar wat huiswerk maken.


Ik werd bij mijn vriend gestoken door een mug. De volgende dag werd de plek steeds groter en roder. Dit terwijl het niet kriebelde en ik er absoluut niet aangezeten had.

 
3x raden wat er op deze cracker zit... Pittige kip haha.


Dit testertje had ik alweer een tijdje in mijn kast liggen. Ik kwam er nu pas achter wat voor prachtige kleuren hierin zitten.


Ik kreeg een brief thuisgestuurd waarin stond wat mijn man en kinderen zouden krijgen als ik dood zou gaan. Noujaa, laten we daar maar even mee wachten...



Brood smeren voor school...


Dit at in van de week op mijn brood. Ik vind het echt heel erg lekker!


Alweer aan het rondkijken voor vakanties :)

 Het was echt heel erg donker toen ik op de fiets naar de bus moest.


 Wachten op de bus, zelfs de lampen stonden nog aan.


Opdrachten op school over de efteling.
 

Wachten op mijn vriend die zo lief was om me mee te nemen met de auto zodat ik niet met de bus hoefde.



Dit waren de foto's alweer voor deze week. Niet zo heel erg veel. Volgende week heb ik vakantie en ga ik proberen om meer foto's te maken.




~Liefs Sandra


4 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!