vrijdag 22 november 2013

Glimmende bruine ooglook


Vandaag heb ik voor jullie een simpele bruine ooglook. Deze heb ik gemaakt met glimmende oogschaduws waarvan ik dacht dat iedereen zo'n soort kleurtje wel in zijn stash heeft liggen. Zo kun je het makkelijk namaken. Ik heb zoals gewoonlijk mijn Sleek palettes erbij gepakt. Voor deze look heb ik maar 2 oogschaduwkleurtjes gebruikt. Benieuwd? Lees dan zeker even verder.
 

Als basis heb ik de Maybelline Color Tattoo in de kleur 05 Eternal Gold over mijn gehele bewegend ooglid aangebracht. De laatste tijd gebruik ik mijn Color Tattoos heel erg vaak. Deze vind ik een stuk fijner werken dan mijn oogschaduwbasis van Essence.


Vervolgens pakte ik mijn Storm palette van Sleek erbij. Deze hebben jullie al velen malen voorbij zien komen. Ook dit kleurtje bracht ik aan op mijn gehele ooglid, in mijn crease en net iets daarboven.
Als tweede kleurtje gebruikte ik deze glimmende bruine oogschaduw genaamd Graphite uit het Showstoppers palette. Dit is echt een prachtige bruine kleur met een mooie glans en subtiele glitters. Deze kleur bracht ik aan in mijn buitenste ooghoek en in mijn crease. Vervolgens blendde ik het uit naar de binnenkant van mijn crease. Als laatste pakte ik deze kleur nog eens een zette hem wat steviger aan in het begin van mijn crease en in mijn buitenste ooghoek. Ik bracht (alweer) mijn favoriete zwarte eyeliner aan. (Dating Joe black van Catrice) en maakte het af met wat mascara.
 
 
 
Wat vinden jullie van deze ooglook? Zou je dit zelf ook dragen?
 
 
 
 
 
~Liefs Sandra
 
 

3 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!