dinsdag 17 december 2013

Diary #9



Vandaag weer een nieuwe Diary. Ik heb wel wat uit te leggen aangezien er twee dagen geen artikel online is gekomen. Ik had vandaag mijn theorie en heb daar heel hard voor geleerd. Als ik mijn examen gemaakt had wilde ik dit artikel schrijven voor die middag, maar helaas had ik twee fouten teveel en was ik echt niet in de stemming. Ik besloot om een dagje over te slaan. Vandaar dat mijn Diary vandaag online komt. Benieuwd naar de afgelopen 1,5e week? Lees dan zeker even verder.

Hiervan hebben jullie al een artikel online zien komen. Ik ben zo onwijs blij met deze roze schoentjes, ze zijn echt geweldig!

En het artikel over deze roze beauty's staat weer online.

Ik kwam deze foto tegen op mijn telefoon en ik heb echt geen idee wat hierop staat haha.

Even lief doen met m'n beer...

Even een shoplog kijken. Dit mandje vond ik echt geweldig! Dit was ook onderdeel van het cadeautje voor mijn schoonzusje.
 Jajaaaa, hij staat er weer. Ik vind het altijd zo gezellig als de kerstboom er weer staat :)

 Mijn moeder heeft deze slinger gemaakt voor over de openhaard. Ik vind hem echt prachtig!

Ik kocht een peplum shirtje. Op deze foto lijkt het wel heel erg alsof er iets heel erg benadrukt is, maar ik had hieronder de verkeerde bh aan. Ik vind het kleurtje heel erg leuk.

Een heel mooi winters lakje. Het doet me erg denken aan kerst. Binnenkort komt hier zeker een artikel over.

 Ik geloof niet dat ik hier nog iets over moet zeggen. Hij zit zou lekker en is heerlijk warm...

 Gelnagels! Ik vind het echt een stuk mooier staan dan mijn nagels normaal lakken.


























Oefenen voor mijn theorie... Helaas is dit dus niet gelukt. Ik baal echt zo erg. Hopelijk slaag ik de volgende keer wel.



Hoe was jullie week? Oh ja,  van de week kwam er een artikel online waarin ik vroeg of jullie vragen hadden voor mij die ik kon beantwoorden in een Q&A. Helaas heb ik nog maar één vraag gehad. Ik vraag (eigenlijk smeek) ik jullie of je alsjeblieft een vraag in de reacties achter wilt laten.



~Liefs Sandra

2 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!