maandag 20 januari 2014

Outfit: Heart Breaker

Heart Breaker
Stoere outfits zo gecombineerd dat het toch heel vrouwelijk is. Dit vind ik de leukste outfits om samen te stellen. Ik zag dit hemdje van Nelly.com en maakte hiermee deze geweldige outfit. Benieuwd naar de details? Lees dan zeker even verder
 
 
Broek: Only €29,95.
Hemdje: Nelly.com €22,95.
Jasje: New Look €49,99.
Schoenen: H&M €29,95.
Tas: Mango €14,99.
 
Ik begon deze outfit met dit hemdje van Nelly. Een donkere broek zou ik hieronder zelf niet zo snel dragen, dus ik koos voor een lichtgrijze spijkerbroek. Over het hemdje wilde ik graag een leren jasje die wel stoer is, maar niet té. Dit jasje van New Look was perfect! Half leer en half stof. Stoer, maar toch heel vrouwelijk. De schoenen die het model onder de broek droeg vind ik er wel heel goed bijpassen. Daarom heb ik zulk soort schoenen erbij gezocht. Het tasje past goed bij de jas en het patroontje wat erin gestikt is vind ik erg leuk. Uiteindelijk is dit een outfit geworden die ik zelf zeker zou dragen.
 
 
Wat vind jij van deze outfit?
 
 
 
 
~Liefs Sandra
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!