donderdag 16 januari 2014

Party outfit

Party outfit
Het leek me leuk om ook eens een partyoutfit bij elkaar te zoeken. Vandaag dus een outfit die ik bijvoorbeeld naar een feestje zou dragen. Benieuwd naar de duidelijkere beschrijving? Lees dan zeker even verder.

 
Jurkje: Nelly.com €29,95.
Panty: H&M €7,95.
Schoenen: Zara  €15,99.
Armband: Forever21 €2,90.
Oorbellen: Forever21 €2,90.

Als eerste kwam ik dit prachtige jurkje tegen. Ik vind dat kant in combinatie met het koraalkleurtje echt prachtig. Omdat we in de winter niet zulke mooie bruine benen hebben, heb ik gekozen voor een zwarte panty. Persoonlijk vind ik huidkleurige panty's echt niet mooi, dus vandaar dat ik die niet gekozen heb. Ik wilde eerst zwarte pumps onder het jurkje dragen, maar doordat de panty al zwart was vielen ze een beetje weg. Daarom heb ik gekozen voor een paar prachtige nude pumps van Zara. Om het geheel af te maken heb ik een paar subtiele sieraden gekozen van Forever21.



Zou jij deze outfit kunnen dragen?



~Liefs Sandra
 

1 opmerking:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!