dinsdag 18 februari 2014

Outfit Peplum top

Outfit Peplum
 
Ik ben echt gek op peplum tops en jurkjes. Toen ik deze redelijk eenvoudige top tegen kwam had ik meteen een outfit in mijn hoofd. Het uiteindelijke resultaat kun je hierboven zien. Het is wederom een combinatie van stoer en vrouwelijk. Benieuwd naar de details? Lees dan even verder.
 
Top: Newlook €24,99.
Broek: H&M €29,95.
Schoenen: Aldo €35,95.
Ketting: 6PM €22,00.
Armband: Oasis €15,00.
Tas: Dorothyperkins €72,00.
 
Het hoofd item uit deze outfit is de peplum top. Deze top is redelijk eenvoudig en is niet al te heftig. Het zalmroze kleurtje, maakt hem heel vrouwelijk en ook een tikkeltje 'braaf'. De statement ketting is weer het contrast van de top. De punten zorgen ervoor dat hij goed opvalt en goed past bij de top. Dit ook omdat het peplum shirt redelijk laag is uitgesneden. De broek is ook weer wat stoerder door de finish die hij heeft. Dit geeft al een hele andere uitstraling dan bijvoorbeeld een stoffen zwarte broek. De schoenen zijn prachtige suède enkellaarsjes. Ze zijn heel vrouwelijk door de hoge hak, maar tegelijkertijd ook stoer door de velen gespjes en de metalen uiteinden. Om het geheel nog wat vrouwelijker te maken kun je nog een mooie armband en een zwarte tas toevoegen. Zwarte tassen passen bijna altijd bij je outfit.
 
 
 
Zou jij deze outfit dragen? Wat zou van deze outfit zelf niet zo snel dragen?
 
 
 
 
 
~Liefs Sandra
 

1 opmerking:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!