dinsdag 4 maart 2014

Shoplog: Action, H&M, Vero Moda, Only


Afgelopen week ging ik naar de stad toe met een missie. Ik wil al een hele tijd een (nep) leren broek en ging naar de stad toe om er een te kopen. Helaas ben ik geen enkele leren broek tegen gekomen, maar ben natuurlijk niet met lege handen naar huis gekomen. Benieuwd naar wat ik gekocht heb? Lees dan zeker even verder.

 
Als eerste kocht ik bij de Action nepwimpers. De Action staat bekend om zijn nepwimpers en voor carnaval wilde ik graag nog een setje nepwimpers. Ik hoorde dat de wimperlijm niet zo super was, maar ik heb er helemaal geen last van gehad. Ze bleven de hele avond goed zitten. Deze nepwimpers kosten €0,89 voor drie setjes.
 
Ook kocht ik een paar leuke ballerina's. Deze zag ik bij mijn schoonzusje en was er gelijk helemaal weg van. Het zijn hele leuke ballerina's met glitters. Deze kostte maar €5,49 en daarvoor kon ik ze echt niet laten liggen. 

Ik heb bijna geen leuke bloesjes. Dit is een redelijk simpel model, maar ondanks dat staat hij wel erg leuk. Het is een wat losser model en daarom heb ik maat 34 gekocht. Het bloesje heeft bij de schouders kant zitten, wat het bloesje wat bijzonderder maakt. 

Ik kocht deze blouse voor €12,95 bij de H&M. Dat is zeker geen geld en ik kon hem dus ook niet laten liggen.
Dit roze bloesje lijkt een beetje op het blousje hiervoor, alleen heeft deze blouse geen kant. Het is een prachtig zalmroze kleurtje en heeft gouden knoopjes. Verder is de achterkant wat langer dan de voorkant en heeft hij een leuk kraagje.

 

Deze blouse kocht ik bij de Only en wederom voor heel weinig geld. Dit bloesje kost namelijk maar €12,95.

 Ik ben al een hele tijd op zoek naar leuke bloesjes en kon er steeds geen vinden. Dan ga je naar de stad voor een leren broek en kom je met drie bloesjes thuis haha. Deze blouse ziet er heel lomp en groot uit, maar in het echt valt het reuze mee. Het is een wat losser model, maar wel heel elegant. Op de schouders en rug zit nog een patroontje. De blouse is heerlijk luchtig, wat ik zelf altijd wel prettig vind zitten.

Deze blouse was iets duurder dan de andere twee, maar kostte alsnog heel erg weinig. Deze blouse is ook van de Only en kostte €19,95.

 
Iedereen heeft wel een zwarte blazer in zijn kast hangen. Dit is ideaal om te combineren want past eigenlijk overal bij. Zelf had ik ook een zwarte blazer, maar vond deze nogal groot ogen. Het was een wat langer model en had erg veel schoudervulling. Ik wilde er nog een zwarte blazer bij die wat minder breed oogde en die ik gemakkelijk over jurkjes kon dragen. Deze vond ik bij de H&M. Het is een simpele blazer zonder knoopje.



Deze blazer kostte maar €19,95 bij de H&M. Wat wederom een koopje is. Ik ben hier het meest blij mee.


Uiteindelijk heb ik voor minder dan €66,00 drie bloesjes en een blazer kunnen kopen. Ik ben dus goed geslaagd en ook nog eens voor heel weinig geld. Mijn missie is dus weer geslaagd. Nu alleen nog mijn leren broek scoren.




~Liefs Sandra

 

5 opmerkingen:

  1. super leuke aankopen heb je gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke aankoopjes, en wat een goede foto's heb je gemaakt! Ik heb de nepwimpers van Action ook, en ze zijn inderdaad echt heel fijn! XX June

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje, het lukt steeds beter om met mijn nieuwe camera om te gaan :)

      Verwijderen
  3. Wat een mooie bloesjes heb je gekocht! Vooral die zwarte met kant vind ik erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!