woensdag 9 april 2014

Paco Rabanne - Lady Million Eau de Parfum

Een van mijn favoriete mannenluchtjes is One Million van Paco Rabanne. Als ik dat luchtje ruik ben ik gelijk in de zevende hemel. Veel jongens hebben dat parfum, dus dat gebeurt regelmatig. Van dat parfum bestaat ook een vrouwenparfum en ik was benieuwd of deze net zo lekker was. Dat is hij zeker. Benieuwd? Lees dan even verder.


Toen ik dit parfum in de winkel rook was ik gelijk al helemaal verliefd. Dit is zo'n onwijs lekker luchtje. De verpakking van dit parfum is al prachtig. Het is een diamant en heeft een prachtige gouden kleur wat gezamenlijk zorgt voor een luxe uitstraling.
 
De geur is heerlijk, maar wel erg lastig te beschrijven. Het is een fruitige geur, bloemig, maar niet mierzoet. Wel is het een geur waarvan ik me niet kan voorstellen dat iemand hem niet lekker vind.
 


Geurnoten
 
Topnoten: Oranjebloesem, citroen, framboos.
Midden geurnoten: Jasmijn, Afrikaanse oranjebloem, Gardenia.
Basis geurnoten: Patchouli, Honing, Amber.
 
De geur is een heerlijke vrouwelijke volwassen geur. Het is echt een geur die iedereen lekker vind. Ik heb in de tijd dat ik hem op heb gehad alleen nog maar complimentjes gehad.
 
 
Prijzen

30 ML - €39,11.
50 ML - €55,73.
80 ML - €86,22.

Deze prijzen zijn gebaseerd op de prijzen vermeld op de website van Ici Paris.


Zelf vind ik dit parfum heel erg lekker. Wat is jouw favoriete parfum?




~Liefs Sandra

1 opmerking:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!