donderdag 1 mei 2014

Another Blogging TAG

Deze Tag heb ik al bij veel bloggers voorbij zien komen en ik kan dan natuurlijk niet achterblijven. De vragen zijn leuk en heel erg gericht op het bloggen. Benieuwd naar mijn antwoorden? Lees dan even verder.


Wat zou je aan je eigen blog willen veranderen en wat wil je zeker zo houden?

Ik zou graag meer artikelen willen schrijven en meer inspiratie willen hebben. Vaak heb ik dat ik heel graag wat wil schrijven, maar dat ik geen flauw idee heb waar ik over moet schrijven. Veel grote bloggers krijgen producten toegestuurd waardoor ze dat product kunnen testen, maar als je alles steeds zelf moet kopen is dat bijna niet te doen.

Hetgene wat ik zeker wil houden op mijn blog zijn mijn lezers. Mijn hart maakt elke keer weer een sprongetje als er nieuwe volgers zijn. Ook vind ik het erg belangrijk dat mijn mening over een product niet te veranderen is. Ik schrijf wat ik echt vind en ga geen positief review schrijven over iets waar ik absoluut niet tevreden over ben.



Doe je alles voor je blog alleen?

Jep, ik doe alles alleen. Van foto's maken, bewerken tot het artikel zelf schrijven. Soms is dat wel heel erg lastig doordat ik ook nog op school zit. Als je tot laat les hebt kun je 's avonds geen foto's meer maken met mooi licht en daar baal ik soms wel van. En ja, soms red ik het ook niet helemaal om elke dag een artikel online te zetten en dat voelt dan echt als falen.


Welk cijfer zou je je blog geven?

Een 6,5 denk ik. Ik ben heel erg perfectionistisch en dat is in dit cijfer ook terug te merken. Alles kan altijd beter naar mijn mening en ondanks dat ik hard mijn best doe vind ik dat er een aantal dingen een stuk beter kunnen.


Verdien je geld met bloggen?

Nee, momenteel verdien ik niets met mijn blog, maar dat maakt me ook niet uit. Ik werk er met heel veel plezier aan en zie het echt als mijn hobby. Mijn droom is natuurlijk wel om fulltime te kunnen bloggen, maar als ik realistisch blijf ben ik bang dat dat nooit gaat gebeuren.


Wat vind je een nadeel van bloggen, als je iets zou moeten kiezen? Of: heb je wel iets minder leuks meegemaakt door je blog?

Een nadeel vind ik dat ik me soms verplicht voel om een artikel te schrijven en als ik het echt niet red krijg ik het gevoel dat ik jullie teleur stel.


Wanneer blijf je hangen op een blog en wanneer klik je weg?

Ik vind mooie foto's altijd een must. Anders vind ik het niet prettig kijken. Ook vind ik het altijd fijn als er een mooie verdeling is tussen foto's en tekst. Niet dat je een hele lap met tekst leest waar 1 foto bij staat. Waar ik echt snel op afknap is tekst waar helemaal niks van klopt. Veel spellingsfouten en een zinvolgorde die niet klopt. Dat leest erg vervelend en dan klik ik ook snel weg.


Heb je mensen leren kennen door je blog?

Door een aantal persevents waar ik inmiddels ben geweest heb ik wel veel nieuwe mensen leren kennen en dat vind ik zo leuk! Ik hoop in de toekomst nog veel meer mensen te leren kennen.


Wat vind jij van persoonlijk bloggen? Waar let je op bij de informatie die je deelt op je blog?

Ik vind een persoonlijk tintje aan een blog altijd erg belangrijk. Hierdoor krijg je als lezer het gevoel alsof je degene leert kennen. Bij de informatie die je deelt op je blog moet je je bewust zijn dat die informatie op het internet komt te staan en dat iedereen dat dan dus ook kunt lezen. 


Denk je nog lang door te gaan met bloggen en hoe zou je blog zich dan ontwikkelen, volgens jou? Wanneer zou je stoppen?

Ik hoop nog heel erg lang door te kunnen gaan met mijn blog. Mijn blog is echt mijn hobby en zonder zou ik echt niet kunnen. Ik hoop dat ik in de toekomst nog veel meer mensen kan verblijden met mijn blog. Stoppen? Dat kan ik me echt niet voorstellen.
 
 
Zou je je blog verwijderen in ruil voor 50.000 euro?
 
50.000 euro is echt veel geld, maar het is en blijft mijn blog. Ik zou me niet voor kunnen stellen dat ik mijn blog niet meer had. Ik zou hem dus echt niet kunnen en willen verwijderen.
 
 
Welke dingen gebruik jij om te bloggen?
 
Allereerst het belangrijkste mijn Canon 1100D camera. Daarnaast gebruik ik mijn laptop natuurlijk nog en het programma Aviary om mijn foto's te bewerken. Om collages te maken gebruik ik Phototastic. De collages die ik maak voor mijn outfit artikelen maak ik door middel van Polyvore.
 
 
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Uiteraard mag iedereen die het leuk vind de vragen overnemen.
 
 
 
 
~Liefs Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!