woensdag 28 mei 2014

Reinigende Poriënstrips Action


Over de beautyproducten van de Action hoor je de laatste tijd steeds meer positieve geluiden. Over de poriënstrips van de Action waren heel veel mensen gelijk al enthousiast. Ik was hier erg benieuwd naar en testte ze voor jullie uit. Benieuwd? Lees dan even verder.

In een pakje zitten 6 strips. Persoonlijk zou ik het niet iedere week gebruiken, dus je doet er wel een tijdje mee. Iedere strip zit ook weer apart verpakt, wat wel erg handig is. Zo kan je er gemakkelijk eentje meenemen als je bijvoorbeeld op vakantie gaat.
 
De strip zelf zit met de plakrand op een plasticje geplakt. Ook zitten er een aantal sneetjes in waardoor je de strip makkelijk op je neus kunt aanbrengen en waardoor hij goed op de neus vastplakt.

De strips brengen heel gemakkelijk aan. Eerst maak je je neus nat en breng je de strip aan. Doordat je je neus nat maakt zorg je ervoor dat de plak kant ook daadwerkelijk gaat plakken. Vervolgens dep ik er altijd nog een keer overheen met een vochtige washand. Zo blijft de strip beter zitten. Daarna laat je de strip ongeveer een kwartiertje zitten. Dan is, als het goed is, de strip helemaal opgedroogd.
 
Als de strip helemaal opgedroogd is kun je hem langzaam verwijderen. Voor optimaal resultaat is het van belang dat je de strip langzaam verwijdert. Als je het goed gedaan hebt kan je duidelijk zien dat er vuiligheid op zit. Hiervan laat ik geen foto zien, dat bespaar ik jullie. Het ziet er namelijk niet zo fris uit.
 
Het enige nadeel van deze strip vind ik dat er altijd wel wat stukjes lijm achter blijven. Je moet na gebruik dus nog wel even je neus wassen.  

Zelf zie ik zeker wel resultaat en mijn neus voelt helemaal glad en vetvrij aan. Natuurlijk blijf je de poriën wel zien, maar het is in ieder geval een stuk schoner en ze vallen veel minder op.

Ik ben erg tevreden met dit product. Zeker als je ziet dat je maar €0,98 betaalt voor 6 strips. Dit product ga ik zeker inslaan, voordat het uit het assortiment verdwijnt.




~Liefs Sandra
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!