maandag 30 juni 2014

Essence All About Sunrise Eyeshadow

 

Een paar weken geleden heb je een shoplog voorbij kunnen zien komen, waarin ik dit prachtige palette van Essence kocht. Ik had geen swatches of niks kunnen maken, dus dit was echt een verrassing. Gelukkig pakte dit goed uit. Het palette is echt prachtig! Benieuwd naar de swatches? Lees dan even verder.
Essence heeft een aantal van dit soort palettes, maar dit prachtige palette trok al gelijk mijn aandacht door de mooie glans die elke oogschaduw bevat. Dit palette is het All About Sunrise eyeshadow palette en bevat 6 kleuren.
 
Het is een redelijk basic palette met mooie bruine kleuren, maar je kunt er ook een wat opvallendere look mee maken door de gouden kleur uit het palette te gebruiken of de donkere kleuren wat steviger aan te zetten. Voor ieder wat wils dus.
 
Ik was een beetje bang dat de pigmentatie echt flut zou zijn, toen ik het palette kocht. Bij Essence zie je wel vaker dat je de kleuren niet kunt swatchen en iets dus op de gok mee moe nemen. Het palette was niet zo duur en ik besloot de gok te wagen. Toen ik de kleuren thuis swatchte zag ik dat het palette zeker zijn geld waard is. De kleuren zijn stuk voor stuk enorm goed gepigmenteerd en hebben een fijne zachte structuur. In het echt zijn de kleuren zelfs nog veel mooier dan op de foto.
 
 
 
Het enige nadeel van dit palette is dat het alleen maar verkrijgbaar is in de filialen die het extra schap van Essence verkopen. Het palette kost maar €3,59 en is nu al een van mijn favoriete paletten.
 
Wil je op de hoogte blijven van mijn artikelen? Volg me dan op Bloglovin'. Dit doe je gemakkelijk door op het Eiffeltorentje aan de rechterkant te klikken.
 
 
 
 
~Liefs Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!