maandag 2 juni 2014

New in: Converse All Stars

Ik hoef niemand denk ik nog te vertellen dat ik echt gek ben op schoenen. Overal waar ik ben duik ik even gauw een schoenenwinkel in op zoek naar een paar nieuwe beauty's die ik kan toevoegen aan mijn collectie. Toen mijn moeder vertelde dat ze naar een outlet ging, gaf ik haar dan ook de opdracht mee om te kijken voor een paar nieuwe schoenen. Benieuwd? Lees dan even verder.

Ik gaf mijn moeder een paar foto's mee van schoenen die ik graag zou willen en zij zou dan voor me kijken. Eigenlijk vind ik heel erg veel leuk qua schoenen, maar toch kom ik vaak thuis met pumps en laarsjes. Dit keer wilde ik er graag nog een paar gympen bij. Mijn moeder kwam thuis met een paar geweldige schoenen!
 
Het zijn een paar Converse gympen in een lichtgroene kleur. Zelf had ik ze denk ik niet zo snel gepakt als ik ze in de winkel had zien staan, maar als je ze aan hebt zijn ze echt zooo leuk! De kleur is echt perfect voor in de zomer en hoewel het lastig lijkt om te combineren, passen ze toch bijna overal bij. Ik heb al een paar Converse schoenen, maar die hebben een hoge zool. Persoonlijk vind ik dat die mijn voeten groot doen lijken. Ondanks dat vind ik ze nog steeds erg leuk, maar deze schoenen met een lage zool zijn helemaal perfect.
Doordat mijn moeder ze in een outlet gekocht had, waren ze ook een stuk goedkoper. Ze waren van €69,95 afgeprijsd voor €46,95, wat ik nog best een groot verschil vind. Ik ben echt heel erg blij met deze nieuwe aanwinst en zal ze ook zeker heel vaak met plezier dragen.
 
Wat voor kleur All-Stars zou jij voor van de zomer willen?
 
 
 
~liefs Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!