donderdag 31 juli 2014

Outfit flower dress

flower dress
Toen ik alle outfits terug zat te kijken, zag ik dat het alweer een tijdje geleden was dat ik een outfit met een jurkje gemaakt had. Vandaag dus een outfit met een jurkje, maar zo gecombineerd dat het toch ook wat stoers heeft. Benieuwd naar de details? Lees dan even verder.


Jurkje: Amazon €22,00.
Gilet: Blackfive €18,39.
Ketting: Belvello €74,95.
Riem: Peter Lang €84,00.
Schoenen: YSL €815,00.
 
Als eerste koos ik het jurkje. Dit is het item dat centraal staat in de gehele outfit. Doordat de rok een bloemetjes patroon heeft en de bovenkant van een zwart gemêleerd stofje gemaakt is in combinatie met het wat eenvoudige model jurk, zorgt dit alles voor een stoere uitstraling. Het gedeelte waarin de bovenkant overgaat in de onderkant vind ik persoonlijk niet zo mooi. Daarom ging ik op zoek naar een mooie riem. Uiteindelijk heb ik een prachtig gouden exemplaar gevonden die perfect passen bij de pumps met het gouden kettinkje op het voorste bandje. Om het jurkje toch nog wat stoerder te maken combineerde ik het jurkje met een spijkergilet. De bovenkant van het jurkje was nog wat saaitjes, dus om de outfit helemaal compleet te maken koos ik voor een mooi zilveren sieraad.
 
 
Zou jij deze outfit dragen?
 
 
 
~Liefs Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!