vrijdag 11 juli 2014

Summer outfit

Beach outfit
Het weer begint op te knappen en het strandweer komt langzamerhand weer tevoorschijn. Ik vind de zomer heerlijk en wat mijn betreft mag het wel altijd zomer zijn. Vandaag weer een zomerse outfit die je gemakkelijk naar het stand kunt dragen, maar ook tijdens een dagje shoppen. Benieuwd naar de details? Lees dan even verder.

 
Top: Cache Cache €13,99.
Short: The Hut €22,89.
Tas: Black €34,00.
Slippers: Wetseal €9,49.
Zonnebril: Mango €9,95.
 
Normaal begin ik een outfit met een top of een broek en zoek ik daarna de rest erbij. Deze outfit begon met een paar mooie slippers met gehaakte bandjes. Deze vond ik erg zomers en ze zijn ook wat specialer dan de standaard plastic slippertjes. Deze lichte spijkershort past er goed bij in combinatie met de donkerblauwe tas die voor wat contrast zorgt. De top is weer helemaal mijn ding. Het roze gemêleerde met het opgeknoopte gedeelte maakt de outfit wat speelser en wat zomerser door de kleur. Een outfit voor in de zomer is natuurlijk niet af zonder zonnebril. Dit pilotenmontuur is een klassieker en staat bijna iedereen wel.
 
 
Zou jij deze outfit kunnen dragen?
 
 
Vergeet niet te abonneren op mijn blog via Bloglovin. Dit doe je gemakkelijk door aan de rechterkant op het Eiffeltorentje te klikken. Hierdoor blijf je (gratis) op de hoogte van mijn nieuwe artikelen.
 
 
 
 
~Liefs Sandra
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!