maandag 28 juli 2014

Victoria's Secret Fragrance Mist - Passion Struck


Toen ik op het vliegveld een Victoria's Secret winkel tegenkwam wist ik niet hoe snel ik er naar binnen moest rennen. Ik snapte die hysterie nooit helemaal omtrent Victoria's Secret, maar nu ondervond ik het in levende lijve. Het is net een snoepwinkel met al die lekkere luchtjes en prachtige verpakkingen. Ik nam een Fragrance Mist mee. Benieuwd? Lees dan even verder. 

 
Ingrediënten










De Fragrance Mist

Hoewel de winkel niet erg groot was, was het toch heel overweldigend. Overal stonden parfums en je wist niet waar je moest beginnen. Uiteindelijk heb ik een Fragrance Mist meegenomen in de geur Passion Struck. Een heerlijk parfum waarvan de hoofdingrediënten Fuji Appel & Vanilla Orchid zijn. Het parfum zelf heeft een zwoele geur met op de voorgrond wat bloemigs en daarna ruik je het frisse van de appel.


Ik noem het wel parfum, maar dat is het eigenlijk niet. Het is een Fragrance mist wat inhoudt dat het een lichte geur verspreid. Deze zal ook sneller vervagen dan een parfum, maar dat is alleen een kwestie van opnieuw opsprayen. De flacon bevat 250 ml en kost maar €12,00. Persoonlijk vind ik dit geen geld en voor dat geld wil ik het best nog een paar keer opspuiten.

Ik ben echt helemaal gek op deze body mist. Het liefste blijf ik er de hele dag mee sprayen, zo lekker vind ik hem. Ik ben zeker van plan om er meer te gaan kopen. In de webshop van John Beerens wordt sinds kort ook Victoria's Secret verkocht. Daar is nu ook een actie bezig waarbij je 8% korting krijgt op alle producten van Victoria's Secret.

Wat is jouw favoriete Fragrance Mist van Victoria's Secret?




~Liefs Sandra
 

1 opmerking:

  1. Lijkt me echt een heerlijke geur :)! Ik hoop ooit ook een body mist van VS te bemachtigen!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!