zondag 28 september 2014

Shoplog Oberhausen

Centro Oberhausen. Dit is een winkelcentrum dat zeer geliefd is onder beautybloggers. Zelf was ik er nog nooit geweest en ik was erg benieuwd naar alle leuke winkeltjes. Uiteraard ben ik daar niet met lege handen weggegaan. Benieuwd? Lees dan even verder.

Toen mijn vriend en ik Centro binnenliepen, vielen onze monden wel even open. Het was nog groter dan we verwacht hadden. Als eerste liepen we een groot deel van de kledingwinkels af. Ik had echt weer wat kleding nodig, maar ik ken mezelf. Als ik eerst lang alle beauty winkels zou lopen, dan zou ik al flink wat geld uitgegeven hebben aan producten die ik niet echt nodig had.
 
Uiteindelijk kwam ik met twee kleding items thuis. Geen hele grote buit, maar ik kon ook niet heel veel leuke dingen vinden (die ik het geld ook waard vond). Beide kledingstukken heb ik gekocht bij de Berschka.
 
 
Als eerste kwam ik dit felblauwe rokje tegen. Het rokje is gemaakt van een dikkere stof en heeft aan de bovenkant een elastieken band. Dit is echt ideaal, want bij mij sluiten rokjes vaak aan de bovenkant niet goed aan. De ritsjes op de rok vind ik ook een leuk detail. Het rokje kostte maar €14,99 en voor die prijs kon ik hem echt niet laten liggen.
 
 
Toen ik naar de kassa liep, kwam ik ook nog een leuke trui tegen. Het is een lekkere dunne trui, maar toch net wat dikker dan een T-shirt en ook nog eens heel zacht. Deze was verkrijgbaar in een aantal verschillende kleuren en uiteindelijk heb ik gekozen voor de grijze variant met zwarte armstukken. De trui zelf is niet heel bijzonder, maar door die elleboogstukken wordt de trui wel wat minder basic. Deze trui kocht ik voor €17,99.
 
Qua make-up heb ik dit keer niks gekocht. Stiekem ben ik daar best wel trots op. Natuurlijk heb ik wel een aantal leuke dingen gezien, maar het was niet zo dat ik het zo leuk vond dat ik het echt moest hebben.
 
Wel ben ik de drogisterij DM ingegaan en het verbaasde me hoe goedkoop sommige dingen waren.
 
Mijn oog viel al gauw op de shampoos en conditioners. Ik vind het altijd erg leuk om te kijken of budgetproducten net zo fijn werken of misschien wel beter, dan de wat duurdere shampoos en conditioners. Toen ik aan twee producten rook was ik gelijk al verkocht. Ik nam een shampoo en conditioner mee in de geur mango en een in de geur Vijg en Parel. Toen ik naar de prijs keek dacht ik dacht er een foutje was gemaakt, maar bij de kassa rekende ik echt maar €0,65 af voor de per verpakking. In totaal dus €2,60 voor 2 shampoos en 2 conditioners. Hierover kunnen jullie zeker nog een artikel verwachten.
 
Ook vond ik nog een badschuim met een hele lekkere geur, maar aangezien we geen bad hebben had ik daar niet zoveel aan. Gelukkig kwam ik diezelfde geur tegen maar dan in de vorm van bodylotion. Dit is een bodylotion met de geur: Vijg, Orchidee en amandelbloesem. Echt een heerlijke geur. De exacte prijs van dit product weer ik niet meer, maar hij lag sowieso onder de €2,00.
 
Als laatste wilde ik graag nog een gezicht scrub meenemen om te proberen. Degene die ik thuis had was op en ik had dus nog een nieuwe nodig. Degene die ik meenam kostte ongeveer rond de €2,20.
 
Uiteindelijk ben ik zeer goed geslaagd en heb ook nog eens niet veel geld uitgegeven. Dit winkelcentrum is echt een aanrader. Er hangt een hele leuke sfeer en als je hier niet meer kunt slagen...
 
 
In welk winkelcentrum winkel jij het liefste?
 
 
~Liefs Sandra

1 opmerking:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!