vrijdag 10 oktober 2014

Blue outfit

Blue outfit
Vandaag weer een nieuwe outfit. Ik kwam een paar geweldige laarsjes tegen en daaromheen heb ik deze outfit 'gebouwd'. Het valt me op dat momenteel alle kleding in de winkels alleen maar donkere tinten hebben. Het was dan ook erg lastig om wat kleur terug te brengen in deze outfit. Lees even verder voor de uitgebreide informatie.
 
Schoenen: Yes Style €34,00.
Tas: My New Bag €79,95.
Oorbellen: Lipsy €6,35.
Horloge: Aldo Shoes €27,95.
Broek: Even & Odd €29,95.
Top: H&M €14,99.
Vest: Only €21,95.
 
Als eerste begon ik met de schoenen. Deze vind ik geweldig, omdat ze qua verhoudingen anders zijn dan 'normale' enkellaarsjes. Deze schoenen bevatten een plateau en zijn ook wat langer dan normaal. Omdat deze schoenen erg vrouwelijk zijn, leek het me leuk om ze te combineren met wat stoerdere items. Deze broek heeft een coating waardoor de broek een soort nepleren effect krijgt. Om wat meer kleur in deze outfit te krijgen kun je een gekleurde top toevoegen. Deze blauwe kleur steekt mooi af bij de broek en de oorbellen passen er perfect bij. Alleen de top is een beetje koud. Het vest in deze outfit heeft een mooi patroontje, waardoor de outfit wat minder simpel wordt. Om de outfit af te maken heb ik een van mijn favoriete tassen toegevoegd. Dit model vind ik geweldig en past overal bij.
 
Welk item uit deze outfit zou jij graag willen hebben?
 
 
 
~Liefs Sandra

1 opmerking:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!