zaterdag 4 oktober 2014

Nagellak: Rimmel London - 323 Don't Be Shy

Het is al een hele tijd geleden dat ik nieuwe nagellakje uitprobeerde. Vandaag een knalroze kleurtje van Rimmel London. Het is een lakje uit de Rita Ora collectie, vandaar dat het flesje zo'n leuke verpakking heeft. Benieuwd naar de swatches? Lees dan even verder.
 
De nagellakjes van Rimmel London vind ik over het algemeen erg goed. Ze lakken makkelijk door het brede kwastje en de dekking is vaak ook erg goed. Ik verwachte dan ook niks anders van dit lakje en gelukkig voldeed hij aan mijn verwachtingen.
 
De nagellak bracht heel gemakkelijk aan en droogde erg snel. De dekking was ook goed. In principe zijn twee laagjes ruimvoldoende.
Qua verpakking vind ik deze Limited Edition er toch wat specialer uitzien. Door de postzegel op de dop ziet de verpakking er een stuk minder 'standaard' uit.
Het lakje ziet er prachtig uit en heeft een hele mooie glans. Daarnaast blijft hij ook nog eens goed zitten. Dit is zeker een lakje dat ik heel vaak zal gaan dragen.

Wat is een lakje dat jij erg vaak draagt?



~Liefs Sandra
 

1 opmerking:

  1. Lief kleurtje! Zelf draag ik ook graag roze, vooral Kiss Me I'm Brazilian van OPI draag ik vaak.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!