donderdag 16 oktober 2014

Outfit: Fur & Cats

Fur & Cats
Overal in de winkels vind je nu 'fluffy' kledingstukken. Opvallende items vind ik een outfit altijd helemaal upgraden. Vandaag een outfit met een fur vest in combinatie met een leren broek. Benieuwd naar de details? Lees dan even verder.

  
Vest: Loavies €34,95.
Broek: Only €39,95.
Schoenen: Vessos €11,00.
top: H&M €24,99.
 
Deze outfit begon ik met dit fluffy vest. Deze komt van een webshop waarover steeds meer beauty- & fashionbloggers het hebben. Het heeft een mooi oudroze kleurtje, wat heel goed past bij de winterperiode die eraan komt. Ik vind het erg leuk om zulk soort wollige kledingstukken te combineren met een leren broek. Hierdoor is de nep lerenbroek een stuk minder heftig en brengt het elkaar in balans. Een poosje geleden zag je voor het eerst de cat loavers. Zelf vond ik ze toen echt niet leuk, maar toen ik ze toevallig weer tegen kwam vond ik ze stiekem toch wel leuk. Het is misschien niet iets wat ik erg gemakkelijk zou dragen, maar zo in combinatie met deze outfit vind ik het geweldig! Toen kwam het lastigste: Een geschikte top vinden. Na veel websites afgespeurd te hebben vond ik deze top met een goud kettinkje eraan. Deze is redelijk basic, maar met het kettinkje zorgt het er wel voor dat deze outfit compleet is.
 
 
Wat vind jij van zulk soort fluffy kledingstukken?

Vergeet ook niet om te abonneren op mijn blog. Hierdoor blijf je op de hoogte van alle nieuwe artikelen en winacties. Je doet dit gemakkelijk door aan de rechterkant op het Eiffeltorentje te klikken.
  


~Liefs Sandra 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!