donderdag 13 november 2014

Blue and Glitter

Blue & Glitter
Toen ik weer eens aan het rondneuzen was in de webshop van H&M kwam ik een geweldige glitter broek tegen. Ik vroeg me gelijk af hoe je zo'n soort item zou moeten combineren, aangezien het best wel een opvallend en gewaagde broek is. Met deze broek heb ik een outfit proberen te maken. Benieuwd naar de details? Lees dan zeker even verder.
 
Broek: H&M €39,99.
Trui: House of Fraser €19,95.
Tas: Forever21 €20,95.
Schoenen: H&M €34,99.
Ketting: Beckley Boutique €455.
 
 
Het opvallendste item van deze outfit is natuurlijk de broek. Deze zal niemand ontgaan en het is dan ook belangrijk dat de hele outfit 'klopt'. Ik heb lang na zitten denken hoe je deze broek het beste kan combineren. Het meest makkelijke zou zwarte kledingstukken zijn, maar dan vind ik het gelijk een hele kerstige outfit worden en dat wilde ik niet. Uiteindelijk heb ik ervoor gekozen deze opvallende broek te combineren met een fel lichtblauwe trui. Deze kleur in combinatie met de broek vond ik erg leuk. Omdat deze outfit best wel heftig is, is het belangrijk om de rest van de outfit 'rustig' te houden. De shopper is redelijk basic, maar door de hengsels die doorlopen is het toch net wat anders dan normaal. De schoenen die ik erbij heb gekozen zijn zwart met een blokhak en zilveren details die weer terugkomen in de broek. Je zou de outfit zo kunnen laten, maar ik vond dat de bovenkant van de outfit niet helemaal in evenwicht was met het onderste gedeelte. Om dat op te lossen heb ik nog een mooie ketting toegevoegd die qua kleuren perfect in de outfit past.
 
 
Zou jij, ondanks dat het een heftige broek is, deze broek kunnen dragen?
 
Vergeet niet om te abonneren op mijn blog via Bloglovin, zodat je op de hoogte blijft van alle nieuwe artikelen en winacties.
 
 
 
 
~Liefs Sandra
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!