woensdag 5 november 2014

Hotelweek: Voor een paar tientjes in luxe hotels overnachten



Vanaf vandaag ging de Hotelweek weer officieel van start. Je kunt deze week voor een paar tientjes (€25 of €35) kiezen uit diverse luxe 4 of 5 sterrenhotels. Wie wil dat nou niet? Benieuwd? Lees dan zeker even verder.
 
Hotelweek is een initiatief van Hotelspecials. Door deze week kan je kennis maken met 300 luxe 4 of 5 sterrenhotels in de Benelux, Duitsland, Oostenrijk en Frankrijk. Zelf vind ik het altijd erg leuk om een weekendje weg te gaan, maar het nadeel is dat het altijd best prijzig is. Daarnaast moet je ook nog eten en drinken kopen, waardoor de totaalsom al snel een paar honderd euro is. Het is dus niet iets wat je zomaar even doet. 
 
 
 
 
Vanaf 4 t/m 11 november kan je een zelf uitgekozen hotel boeken voor maximaal 5 nachten. Je kunt kiezen uit de meest prachtige hotels. Let wel even op dat er wel een beperkte keuze aan aankomstdatums is. Je kunt in de hotels overnachten vanaf 31 december 2014 t/m 11 januari 2015. Ook kan je een aantal extra's bijboeken zoals luxe diners of een flesje drank.
 

Zelf kende ik het initiatief nog niet, maar ik vind het erg leuk dat het georganiseerd wordt. Zo kan je nog eens lekker een weekendje weg voor weinig geld in een super luxe hotel. Het is ook zeker leuk om bijvoorbeeld je ouders een nachtje cadeau te doen.
 
Ik wil even benadrukken dat dit geen gesponsorde post is, maar dat ik het gewoon graag met jullie wil delen, omdat ik denk dat heel veel mensen hier wat aan hebben.
 
Ga jij regelmatig een weekendje weg?


 
 
 ~Liefs Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!