vrijdag 19 december 2014

Geuren voor Hem

Fragrances for Him
Kerstmis is de tijd van cadeautjes voor elkaar. Wij als vrouwen weten vaak wel wat we voor elkaar kunnen kopen, maar voor mannen is het altijd een stuk lastiger. Om het ons wat makkelijker te maken heb ik een lijstje gemaakt met vijf heerlijke geuren voor hem. Grotendeels is budget, maar er zitten ook een aantal wat duurdere geuren tussen. Voor ieder wat wils dus. Benieuwd? Lees dan even verder.



Fleur du Male - Jean Paul Gaultier €30,92.
Als eerste een wat duurder geurtje, maar deze mocht echt niet ontbreken in dit lijstje. Dit is een wat zwaarder luchtje dus voor mannen/jongens onder de 17 zou ik een ander parfum aanraden. Het is een heerlijke mannelijke geur met noten van Petitgrain, Oranjebloesem en Coumarin. Dit zei mij ook niet zoveel, maar het komt erop neer dat het een wat zwaarder zwoel parfum is met wat bloemigs.


Gold Edition - James Bond 007 €19,95.
Dit is een parfum dat je in elke parfumerie veel tegen zult komen. Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van de James Bond parfums, maar de gouden variant is wel erg lekker en ook nog eens betaalbaar. Dit is een ideaal luchtje voor de wat jongere mannen, maar ook voor wat oudere mannen is het een geschikt luchtje. Dit is een wat lichter parfum met noten van appel, geranium, roos, sadelhout. Het is dus een wat frissere parfum met als kern het warme en licht bloemige van sadelhout en roos.
 
Dit flesje schrok me nogal af toen mijn vriend met dit parfum thuis kwam. Het ziet er nogal kitscherig en goedkoop uit. Het verbaasde me dan ook dat dit parfum echt lekker is! Zo zie je maar weer dat je eerste indruk met alleen een verpakking er al voor zorgt om het wel of niet te ruiken. Dit parfum bevat topnoten van citroen en cederhout. Vervolgens wisselen heerlijke noten van amber, lavendel, oranjebloesem en diverse houtachtige noten elkaar af.
 
Dit is een van de meest goedkope luchtjes die ik ken en die ook nog eens onwijs lekker is. Mijn vriend draagt dit parfum net zo graag als hele dure luchtjes die hij heeft. Ook mijn broertje is inmiddels helemaal gek van dit parfum en heeft er 2 op voorraad voor het geval hij uit het assortiment gaat, dat zegt wel wat toch? Dit parfum heeft topnoten van mandarijn en mint. Vervolgens wisselen noten van cedar, must en noot elkaar af. Dit is een wat lichter parfum, maar toch fruitig en warm van geur.
 
Als laatste mijn all time favorite parfum. Dit is een parfum wat de halve wereld bijna draagt. Dat is wel het jammere van dit parfum, maar hij is ook zo onwijs lekker. Iedereen zal dit parfum lekker vinden. Dit parfum bevat een topnoot met mandarijn en pepermunt, een hartnoot met roos en kaneel en tenslotte een basisnoot met leder en amber. Dit is echt een goddelijk parfum waar elke vrouw bij weg zwijmelt.
 
Dit waren vijf geuren dit ik erg lekker vind voor mannen. Natuurlijk ben ik ook benieuwd wat jullie lekkere geurtjes voor mannen vinden. Laat dat zeker even achter in de reacties!
 
 
 
~Liefs Sandra

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!