maandag 19 januari 2015

Barry M Liquid Sand: Ombre Nagellak


Het was hard nodig om mijn nagels weer een keer te lakken. Ik wilde mijn nagels niet in standaard in één kleurtje lakken. Het was me al vaker opgevallen dat twee van mijn liquid sand lakjes veel op elkaar leken en dat bracht me op een idee. Benieuwd? Lees dan even verder.
Twee van mijn favoriete liquid sand nagellakjes zijn van Barry M. De ene is een bruine kleur met veel mooie glitters (Duchess), de ander is een gouden kleur met veel glitters (Majesty). Als je ze naast elkaar zet lijken ze niet extreem veel op elkaar, maar als ik één van deze lakjes uit mijn bakje pak moet ik altijd even goed kijken wie wie nou ook alweer is.

Het leek me leuk om deze twee lakjes met elkaar te combineren en een mooie overloop proberen te creëren.
Als eerste bracht ik een laagje van Duchess aan over mijn gehele nagel. Nadat dit is opgedroogd breng je de kleur waarin je het wilt laten overlopen, in mijn geval Majesty, aan op het uiteinde van je nagel en probeer hierbij geen rechte streep te trekken. Als je dat wel doet krijg je een soort van French Manicure.

Als dat laagje gedroogd is breng je nog een laagje van de basiskleur aan over je nagels. Dit breng je net iets verder aan dan waar je tweede kleur begint. Hierdoor krijg je dat mooie overloop effect. Dit is helaas op de foto wat minder goed te zien, maar in het echt is het een hele mooie overloop die je bijna niet ziet. Met Liquid Sand lakjes is dit denk ik wat gemakkelijker omdat er sowieso al wat structuur in de nagellak zit. Als je dit probeert met normale gladde nagellak wordt het denk ik al wat lastiger.

Het resultaat vind ik erg mooi. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat het ook echt wat zou worden toen ik begon, ik was gewoon erg benieuwd hoe het eruit zou zien.

Wat is jouw favoriete glitterlakje?



~Liefs Sandra
 

1 opmerking:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!