woensdag 28 januari 2015

YouTube kanaal


 
Ondanks dat ik het heel spannend vind, ga ik het toch gewoon proberen. Ik ga meer gebruik maken van mijn YouTube kanaal. Afgelopen jaar heb ik al een aantal video's geplaatst op dit kanaal. Hierover was ik echter niet helemaal tevreden dus heb die video's weer op privé gezet en uiteindelijk ben ik er helemaal mee gestopt. Als nieuw doel voor 2015 had ik mezelf voorgenomen om weer met YouTube te beginnen. Hoewel ik het nog wel een beetje eng vind, lijkt het me erg leuk om me ook hiermee bezig te gaan houden. In deze eerste video stel ik mezelf voor. Ik heb nog geen vaste upload dag omdat ik niet onder druk video's wil maken. Ik upload wanneer ik zin heb en zodra ik het zie zitten en genoeg 'gewend' ben, zal er een vaste dag komen waarop er een video online komt.
 
Natuurlijk hoor ik graag van jullie wat beter kan. Als je tips hebt voor een nieuwe video, laat het dan ook zeker achter in de reacties. Om op de hoogte te blijven van mijn video's kan je ook abonneren op mijn YouTube kanaal.
 
 
 
~Liefs Sandra
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!