zaterdag 28 februari 2015

Inspiratie: Ombre Hair


De trend is alweer een hele tijd voorbij en nu kom ik er ook nog eens mee. Ik vond ombre hair altijd erg gaaf, maar was er nog niet over uit of het wel wat voor mij was. Nu, na een hele tijd twijfelen heb ik besloten om het gewoon te proberen. Als ik het niks vind is het zo weer uitgegroeid. Het leek me leuk om een soort van inspiratieartikel te schrijven met allemaal foto's van ombre hair. Benieuwd? Lees dan even verder.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bron foto's: Weheartit


Dit waren alle foto's alweer. Mijn haar laat ik komende maand verven. Ik wil het graag subtiel, maar niet té subtiel. Ik ben erg benieuwd hoe het mij zal staan. Tegen de tijd dat het geverfd is zal eer zeker een artikel online komen met het uiteindelijke resultaat.

Welke foto vind jij het mooiste?




~Liefs Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!