woensdag 25 februari 2015

Look Sleek Candy palette: Purple

 

Het was weer tijd om make-up te gebruiken die ik alweer een tijd achterin de kast had liggen. Dit keer weer een redelijk normale look met een palette van Sleek waarvan je in eerste instantie niet zou verwachten dat je daar een mooie neutrale look mee zou kunnen maken. Benieuwd? Lees dan even verder.
 
Het palette waar ik het over heb is het Candy palette van Sleek. Een mooi palette vol met felle zomerse kleuren. Ik heb uit dat palette een mooie suikerspinroze kleur gebruikt met veel glitters samen met de donkerpaarse kleur. Ik wilde een draagbare look maken, dus voor de rest heb ik geen kleuren uit dit palette gebruikt. De kleur waarmee ik de roze kleur wilde combineren is een mooie donkerbruine kleur die uit een palette van Rimmel London komt dat ik al erg lang heb, maar nog steeds erg goed bevalt.
 
Als eerste bracht ik de oogschaduwbasis van Catrice aan. Hierover heb je al een artikel kunnen lezen en dat is mijn absolute favoriet nu. Hij zorgt ervoor dat elke kleur oogschaduw een stuk mooier uitkomt. De zuurstokroze kleur breng je met een platte stevige kwast aan op je gehele bewegend ooglid. Met glitteroogschaduw doe ik dat altijd deppend. Hierdoor brengt de oogschaduw mooier aan. Vervolgens breng je de matte donkerpaarse kleur aan op je buitenste ooghoek met een wat lossere kwast en dit vervaag je weer in je crease. Dit samen zorgt voor een gave wat opvallendere look. Ik ging dit keer voor en wat draagbaardere look dus ik pakte er een matbruine kleur bij. Dit bracht ik aan over de donkerpaarse kleur. Hierdoor heeft de bruine kleur een mooie paarse gloed wat ik zelf erg mooi vind.

Om het af te maken zette ik nog een winged eyeliner met de Liquid Liner van Catrice in de kleur 010 en bracht ik nog wat mascara aan (I Love Extreme Crazy Volume Mascara). '
 
De uiteindelijke look is een draagbare look geworden met roze en paarse tinten. Ideaal om dagelijks te dragen als je je make-up een keer wat uitgebreider wilt doen.
 
Welke kleuren oogschaduw gebruik jij het liefste voor een dagelijkse look?
 
 
 
 
~Liefs Sandra
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!