zondag 8 februari 2015

Méga Beauty Giveaway!

Toen ik de titel van een nieuw mailtje las werd ik al gelijk helemaal enthousiast. De Allergrootste Beauty Giveaway ever? Dat moet wel een hele grote zijn dan. Dat is ook zeker het geval. John Beerens verloot een enorme doos met maar liefst 500 producten. Benieuwd hoe je kans kunt maken? Lees dan zeker even verder.

 
De naam John Beerens hebben jullie vast wel een keer voorbij zien komen op mijn blog. Ik ben echt fan van deze webshop mede door het goede gevoel dat ik erbij heb gekregen door alle lieve medewerkers.
 
Johnbeerens.com is een nieuwe weg ingeslagen. John Beerens gelooft dat het gevoel en de beleving bij een aankoop steeds belangrijker worden. JohnBeerens.com wil dan ook elke klant een speciaal gevoel geven en inspelen op de beautybehoefte van de hedendaagse vrouw.
 
Om deze nieuwe weg te vieren hebben ze een enorme Giveaway georganiseerd. Als je daar geen goed gevoel meer van krijgt, dan weet ik het ook niet meer! Deze Giveaway bestaat maar liefst  uit een doos die meer dan 500 producten bevat. Als je dat wint dan ben je de komende jaren verzekerd van genoeg beautyproducten. De producten zijn erg divers en gaan van styling tools, verzorgingsproducten en make-up tot aan extentions.
 
Genoeg gepraat over deze enorme doos met producten. Jij wilt natuurlijk weten wat je moet doen om kans te maken op honderden beautyproducten.
 
Via deze link kom je terecht op een pagina van de webshop die speciaal is ingericht voor deze winactie. Vervolgens moet je je inschrijven voor de nieuwsbrief en als je meer kans wilt maken kan je de Facebookpagina van John Beerens ook liken.
 
Vanzelfsprekend heb ik ook meegedaan aan deze actie. Wil jij ook kansmaken? Doe dan zeker mee en wie weet wordt deze geweldige doos straks wel verloot aan één van mijn volgers!
 
 
 
 
~Liefs Sandra
 

1 opmerking:

  1. Ik doe alvast mee! Wat een fantastische actie is dit. Op verschillende beautyblogs kwam ik dit bericht al tegen. Zoals elk meisje hoop ik uiteraard te winnen, al denk ik dat de kans best klein is. Ach ja, een beetje hopen kan geen kwaad.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!