vrijdag 13 februari 2015

Outfit: Coral Ibiza


Outfits vind ik altijd erg leuk om te zien. Ik heb een hele tijd collages gemaakt met outfits, maar het leek me veel leuker om outfits te maken die ik ook daadwerkelijk draag. Daarom vandaag een artikel met mijn outfit. Benieuwd? Lees dan even verder.

 
Ik was van plan om buiten mooie outfit foto's te maken, maar het weer zat helaas niet zo mee. Dit keer dus foto's gemaakt op mijn kamer, maar volgende keer komen er zeker foto's gemaakt in een mooie omgeving.
 
Shirt: H&M
Broek: Villa
Gilet: F&P
Ketting: Onbekend merk van de juwelier
Horloge: Tommy Hilfiger
 
De broek die ik aan heb is een donkerblauwe broek met een wat vlekkerig patroon. Het is een wat hoger model wat ik zelf ook altijd wel prettig vind. De top die ik aan heb is een basic shirt met driekwart mouwtjes.  Het felle koraalkleurtje steekt goed af op de donkerblauwe broek. Het shirtje is een wat strakker en korter model, maar door de hoge broek zorgt dat juist voor een mooi lijntje. Over dat shirtje heb ik een Ibiza style giletje aangetrokken. Een leuk wit gehaakt model met allemaal franjes eraan. Dit geeft een wat speels effect. De outfit heb ik gecombineerd met het horloge en de ketting die ik vrijwel altijd draag. Om de outfit af te maken heb ik gekozen om eens wat anders te doen met mijn haar. Ik maakte een rommelige vlecht aan de zijkant van mijn hoofd. Zelf vind ik dat een leuk effect geven samen met het gehaakte giletje.
 
Dit was mijn outfit voor deze keer. Zelf ben ik erg tevreden over deze outfit. Het is een vrolijke speelse outfit, wat ook wel eens leuk is in plaats van blazers en popperige jurkjes.
 
 
 Wat vind jij het leukste item uit deze outfit?
 
 
 
 
~Liefs Sandra


2 opmerkingen:

  1. de kleur van het shirt staat je onwijs goed....mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kleur shirt! Ik ben gek op franjes, dus het gilet vind ik ook heel leuk.
    Groetjes Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!