maandag 9 maart 2015

30 DAY CHALLENGE: Abs & Squat


Vorige maand deed ik mee aan maar liefst 2 30 Day Challenges. Komende 30 dagen beperk ik het tot 1 challenge. De challenge die ik uitgekozen heb bevat drie verschillende soorten oefeningen. Flink wat afwisseling dus en dat vind ik erg fijn. Benieuwd naar de nieuwe uitdaging? Lees dan even verder.
 
Ik heb dit keer gekozen voor één challenge. Ik merkte dat twee toch wel stevig was aangezien de rustdagen niet gelijk liepen en ik dus 30 dagen bezig zou zijn zonder rust. Wel wilde ik een challenge met verschillende oefeningen, omdat één oefening al snel verveelt.
 
Op de website van 30 Day Fitness Challenge koos ik de 30 day Abs & Squat challenge. Deze challenge bevat drie verschillende oefeningen die qua herhalingen per dag verschillen. De aantallen worden niet extreem snel opgevoerd wat ook erg fijn is. Zo is het een stuk makkelijker vol te houden en zie je er ook niet zo tegenop.
 
 
De challenge bevat sit ups, crunches en squats. Dit zijn alle drie oefeningen die ik nog best leuk vind om te doen. Het gaat vooral om de squats, maar het is wel erg fijn dat je daarnaast ook nog steeds buikspieroefeningen doet. Hierdoor heb ik het gevoel dat mijn andere 30 day challenge niet voor niets wat en ik het behaalde resultaat toch nog enigszins bij kan houden.
 
Ik heb weer enorm veel motivatie en hoop dat ik deze challenge goed kan volhouden. Aan het eind van deze challenge komt uiteraard weer een artikel online met mijn bevindingen. Daar zal ik ook ongeveer per 5 dagen bijhouden wat mijn bevindingen zijn.
 
Wat doe jij om een beetje in beweging te blijven?
 
 
 
 
~Liefs Sandra
 

3 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!