maandag 23 maart 2015

Victoria's Secret Body Mist: Amber Romance

 
Het enige product van Victoria's Secret dat ik heb is een body mist. Deze kocht ik afgelopen zomer op het vliegveld en ik was al gelijk helemaal verliefd op de geur. Toen ik bij de Kruidvat was kon ik het niet laten om even aan een aantal body mists te ruiken en toen ik de Kruidvat even later weer uitliep was ik een body mist rijker. Benieuwd? Lees dan even verder.
 

Body Mists

Voor degene die body mists niet kennen zal ik nog even kort uitleggen wat het precies is. Body Mists zijn geparfumeerde sprays. Het is een stuk lichter wat betreft geur dan 'eau de toilettes' of 'eau de parfums', maar blijven alsnog lang te ruiken. Een fles body mist bevat een stuk meer qua inhoud dan een normaal parfum. Het is dus ideaal om tussendoor nog een paar keer op de sprayen.
 


Het parfum

De geur die ik kocht is Amber Romance. Dit is een wat minder zoete geur dan de andere body mist die ik al had.  De geur is subtiel en daardoor erg lekker als je af en toe een vleugje ruikt. Echt heerlijk! 
 
Victoria’s Secret Amber Romance Body Mist is een hydraterende huidspray. Deze body mist zorgt voor een sensuele omhelzing van zwoele amber en crème anglaise.  De verfrissende formule bevat aloë vera en kalmerende kamille. Victoria’s Secret Amber Romance Body Mist is de ultieme sexy sensatie dankzij haar verleidelijke, warme geur.
 
Zoals de omschrijving al zegt is het een heerlijke warme zoete geur, maar niet te overdreven. Een parfum stop je niet zo gemakkelijk in je tas en spray je ook niet snel een paar keer opnieuw op. Bij dit product doe je dat wel gemakkelijker, omdat het ook een stuk minder zwaar is. Als je het net op sprayt is hij wel aanwezig, maar dit vervaagt al snel waardoor er een heerlijk zacht subtiel geurtje overblijft.


Ingrediënten

Verpakking

De verpakking vind ik lekker vrolijk en kleurig. De verpakking is niet zo mooi als een parfumflesje, maar daar is de prijs ook naar. De flacon bevat 250 ml wat echt enorm veel is. Zo kan je nog eens een paar keer opnieuw opsprayen zonder dat het echt 'zonde' is en dat je bang hoeft te zijn dat het product te snel op gaat.
 
Deze body mist kocht ik bij de Etos voor €8,99. Ik weet toevallig dat bij de Kruidvat de prijs hetzelfde is, maar dat je in andere winkels vaak rond de €11,00 betaalt. Lijken de Body Mists van Victoria's Secret jou ook wel wat, dan zou ik zeker even langs de Kruidvat of Etos gaan.
 
Welke Body Mist vind jij het lekkerste?
 
 
 
~Liefs Sandra
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!