maandag 13 april 2015

New in: Nike Internationalist Sneakers


Ik was altijd heel erg van de pumps, hoge hakken en laarsjes, maar nu ik naar mijn werk juist geen sneakers meer kan dragen ben ik mijn sneakers toch wel een stuk meer gaan dragen op momenten dat ik niet hoef te werken. Toen ik even rondkeek in de Nike webshop was er een paar schoenen waar mijn hart wat sneller van ging kloppen. Benieuwd? Lees dan even verder.
 
De sneaker die ik kocht is de Nike Internationalist in een leuk zwart-wit patroontje. Het is een wat sportievere sneaker die me doet denken aan hardloopschoenen door de wat dikkere zool die steeds smaller wordt. De zwarte streep op de hielen zorgt ervoor dat de zool minder  'lomp' oogt en dat er een mooie overgang is tussen de zool en de rest van de schoen. De zool heeft een wat grover profiel wat zorgt voor een stoerdere uitstraling.
 
De sneaker zelf is van een dun stofje gemaakt, maar wel aan de zijkanten verstevigd met een zachte voering. Alleen de bovenkant van de neus hebben ze zo gelaten zodat je schoen beter ventileert. Over de hiel en de randen van de schoen zit een soort van rubberen coating. Je ziet hierdoorheen wel het patroontje, maar je schoen is een stuk beter beschermd voor viezigheid. Stof kun je helaas een stuk minder goed schoonmaken dan een paar leren sneakers.
 
De schoen zelf zit echt super lekker. Er zit een zacht voetbed in dat je voet goed ondersteund en het lijkt alsof je op wolkjes loopt. Bij de hiel, en de rest van de schoen, zit een zachte voering wat erg fijn zit. 
 
Ik ben echt heel erg blij met mijn nieuwe schoenen en vanzelfsprekend zal je hier binnenkort zeker een outfitpost mee zien. Deze Nike Internationalists zijn verkrijgbaar in de Nike Webshop voor €100,-, wat ik de schoenen zeker waard vind.
 
Welk merk sneakers draag jij het liefste?
 
 
 
~Liefs Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!