zondag 24 mei 2015

MAC: Eyeshadow Expensive Pink




Toen ik een paar weken geleden in Parijs was en de meest mooie MAC winkels voorbij zag komen, kon ik het (natuurlijk) niet laten om even naar binnen te lopen en om wat mee te nemen. Ik kocht mijn eerste Mac oogschaduw in een kleur die erg bekend is. Benieuwd? Lees dan even verder.
 

De kleur die ik uiteindelijk gekozen heb is Expensive Pink, een hele mooie goud/roze oogschaduw met een prachtige glanzende finish. Hij zit verpakt in het kartonnen doosje wat we van MAC gewend zijn. De verpakking waar de oogschaduw in zit voelt erg stevig aan en klikt goed dicht. Je merkt echt dat dit een wat luxer product is.


De oogschaduw is zacht van textuur, maar niet poederig, waardoor hij gemakkelijk en goed aan te brengen is. Met een goede oogschaduwbasis komt de oogschaduw nog meer tot zijn recht. Zelf breng ik zulk soort oogschaduws altijd deppend aan met een platte oogschaduwkwast. Hierdoor is de kleur nog gepigmenteerder op je ogen en smeer je hem niet uit over je gehele ooglid.

De kleur Expensive Pink is een hele bekende kleur van MAC en menig beautyliefhebber heeft deze kleur dan ook in haar stash liggen. Het is een hele bijzondere kleur die ook niet echt te beschrijven valt. Hij heeft een bepaalde goud/roze glinstering die met verschillende lichtinval steeds net wat anders oplicht. Ik heb ook nog nooit een kleur gezien die er enigszins op leek. Hij is erg goed gepigmenteerd en je zult hier dan ook lang plezier van hebben.
 
Doordat het zo'n bijzondere kleur is, is het wel een kleur waar je van moet houden. Hij kan soms redelijk aanwezig zijn, maar ik vind hem prachtig! Deze mooie oogschaduw is verkrijgbaar voor €18,00 bij o.a. de Bijenkorf en de MAC counters. Uiteraard zal je binnenkort een aantal looks voorbij zien komen met deze bijzondere oogschaduw.
 
Welke oogschaduw mag ook zeker niet in mijn stash ontbreken?
 
 
 
~Liefs Sandra

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige kleur! Ik heb al heel veel goeds gehoord over deze oogschaduw. Niet helemaal mijn kleur, maar wel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!