donderdag 25 juni 2015

WISHLIST: Luxe Items

Wishlist: Luxe Producten
Dingen die je echt graag wil hebben heeft iedereen wel. Vaak blijft het gewoon bij dromen en af en toe koop/krijg je iets wat op je wishlist staat. Alleen dromen is niet verkeerd, maar nu we alweer dichterbij mijn verjaardag komen hoop ik binnenkort toch wat van mijn wishlist af te strepen. De laatste wishlist was alweer een tijdje geleden en heb daar een aantal dingen van af kunnen strepen. Vandaag een update van de items die ik graag zou willen bemachtigen. Benieuwd? Lees dan even verder.

Als eerste een item die al een tijdje op mijn wishlist staat, namelijk een nieuwe lens. Een jaartje gelden kocht ik mijn eerste spiegelreflex camera. Hierbij zat de standaard kitlens. Hier kan ik mooie foto's mee maken, maar wil ook graag een lens erbij waarmee ik echt mooie productfoto's kan gaan maken. Ik heb mijn oog laten vallen op een 50 mm lens van Canon.
 
Iets wat ik misschien nog wel liever wil is iets wat niet echt in een plaatje uit te drukken is. Ik wil een eigen domeinnaam. Ik blog nu een aantal jaar op blogger en merk toch wel de beperkingen qua lay-out. Ik ben er al wel druk mee bezig, maar het zal zeker nog een tijdje duren voordat ik alles geregeld heb.

Naked palettes... Nog steeds vind ik ze echt prachtig. De prijs is het enige wat me tegen houdt. Vooral Naked 2 en 3 vind ik erg mooi. Ooit zal ik ze in mijn bezit hebben, maar nu nog even niet haha.

En dan als laatste een krultang die redelijk aan de prijs is namelijk een CHI krultang. Ik heb al wel een krultang, maar met een echt goede tang krijg je een veel mooier resultaat. De enige krultang die ik nu heb is de Pearlwand van Remington. Het is een prima ding hoor, maar van die mooie glanzende krullen krijg je er niet van. Een CHI krultang is denk ik een eenmalige investering waar je lang plezier van zult hebben.

Dit was mijn wishlist. Het zijn niet heel veel items, maar de dingen die erop staan zijn wel allemaal best wel prijzig. Dat is de reden dat ze nog steeds op mijn wishlist staan. Ik hoop er binnenkort een aantal van af te kunnen strepen.

Welk luxeproduct staat nog op jouw wishlist?



~Liefs Sandra
 
Follow

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!