maandag 27 juli 2015

DIARY: Werken, Make-up inslaan & verrassing

Afgelopen week heb ik weer vier dagen gewerkt, een poging gedaan om veel vooruit te werken aan mijn blog, wat niet helemaal gelukt is en heb ik veel huishoudelijke klusjes gedaan omdat mijn moeder nog steeds bijna niet kan staan op haar been. Benieuwd naar mijn week? Lees dan even verder.

Zondag

Ik begon die ochtend met een wel hele enthousiaste to-do list. Die heb ik dan ook niet helemaal afgekregen. Misschien binnenkort erop letten dat ik ze wat haalbaarder maak.

Rond een uur of 3 ging ik naar mijn vriend toe. Ik ben echt zo blij met mijn auto!



Daar heerlijk op de bank zitten. Ook liep ik daar nog een stukje hard. Dat ging wat minder lekker omdat het erg warm was en heel hard waaide.

's Avonds in bed nog even een filmpje kijken. We keken It Follows, een hele gave film. Helaas vond ik het einde wel 3x niks... Zonde!

Rond een uur of 11 ging ik weer terug naar huis toe.

Eenmaal thuis gauw tanden poetsen & make-up eraf halen. De volgende dag ging mijn wekker al weer vroeg om te gaan werken.


Maandag

















Ik keek naar buiten en was toch wel stiekem een beetje jaloers dat ik moest werken met zulk lekker weer.

Vandaag zag ik weer een dagje op kantoor.
















Jeej, de werkdag zit er weer op.

Thuis eerst nog wat gegeten, dat goed laten zakken en toen begonnen aan mijn buikspieroefeningen. Vroeger deed ik dit regelmatig en ik wil dit nu ook weer op gaan pakken.



















Ik at een stukje van deze heerlijk chocolade die ik van AH kreeg.

Natuurlijk met een aflevering van Homeland erbij en ondertussen nog een stukje voor een artikel schrijven.

Dinsdag








Dinsdag werkte ik ook de hele dag. Na het eten heb ik nog rustig even wat geschreven en toen was het weer tijd voor een rondje hardlopen.

Daarna op de bank wat afkoelen met een ijsje!


Woensdag



Woensdag begon ik met een rondje hardlopen. Met mijn knalroze broekje zal niemand me over het hoofd zien haha.

Enorm rood hoofd, tegen de wind in lopen is niet zo'n succes....

Heerlijk op de fiets naar de stad.

Daar ging ik met een collegaatje lunchen. Ik had een broodje met kruidenkaas, zalm en een honingmosterdsaus, echt heerlijk!


Donderdag
Donderdag moest ik 's ochtends werken in de kassen. Eenmaal thuis installeerde ik me met twee crackers met kip kerrie pikant en een beschuitje met aardbeien achter mijn laptop om een aflevering Homeland te kijken.

's Avonds at ik een pizza, lekker makkelijk!

De rest van de avond zat ik heerlijk onder een kleedje beneden tv te kijken.


Vrijdag
Vrijdag heb ik wederom eerst gewerkt in de kassen, daarna heb ik mijn moeder nog wat geholpen met huishoudelijke klusjes, omdat zij dat nu zelf niet kan.

's Avonds gingen we eerst naar vrienden om vervolgens met z'n allen naar de bioscoop te gaan voor de Minions. Geweldig die kleine gele poppetjes!

Zaterdag
Zaterdag bestond mijn dag ook grotendeels uit klusjes doen.

Ook werkte ik nog aan mijn blog. Ik heb iets leuks in petto vanaf augustus!

Bij de Kruidvat was de grote 1+1 gratis actie op alle make-up er weer. Vrijdag was ik even naar de stad geweest maar kon niet alles vinden wat ik wilde hebben. Zaterdag trotseerde we het slechte weer en gingen we even naar Breda toe.

En ja, ik ben goed geslaagd! Hierover binnenkort nog een artikel.


Aankomende week hoef ik maar twee daagjes te werken en ben ik daarna lekker vrij. Ik hoop dat het lekker weer is en ik buiten in de tuin flink wat artikelen kan schrijven.

Ga jij aankomende week nog wat leuks doen?



~Liefs Sandra
 
Follow

4 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!