donderdag 9 juli 2015

Odina Reinigingsgel

Met huidverzorging was ik nooit zo bezig. Make-up vond ik veel interessanter en leuker. De laatste tijd probeer ik steeds vaker nieuwe huidproducten uit. Toen ik bij de Action deze reinigingsgel tegen kwam die ook nog eens lekker rook en weinig kost kon ik hem natuurlijk niet laten liggen. Benieuwd? Lees dan even verder.

 De Ingrediënten
 
Het Gebruik

De reinigingsgel is echt een gelly product. Het komt vloeibaar uit de verpakking, maar zodra het op je huid komt~ verandert de structuur. Voordat je het product gaat gebruiken maak je je gezicht een beetje vochtig met lauw water. Vervolgens breng je het met je vingers aan en masseer je het zachtjes in. Als de gel gaat vermengen met het water begint het lichtjes te schuimen. Dit is al snel verdwenen waardoor ik er geen duidelijke foto van heb kunnen maken. Nadat je het hebt ingemasseerd laat je het even zitten. Je merkt dat het in je huid trekt en dat je gezicht wat strakker begint te staan. Dan spoel je het geheel van je gezicht af.
 
Het resultaat is een heerlijk zacht huidje. Het is een beetje jammer dat je dat vanaf daar niet kunt voelen, maar mijn huid heeft nog nooit zo zacht aangevoeld. Het liefste gebruik ik dit product 's ochtends net nadat ik wakker word. Het ruikt heerlijk en zorgt ervoor dat je er weer fris en fruitig uitziet en je zo ook voelt. Zelf gebruik ik het product alleen puur voor mijn gezicht. Ik gebruik het niet om oogmake-up eraf te halen, al weet ik ook niet of dat wel de bedoeling is. Ik gebruik het voor mijn gezicht en dat werkt prima.
 
Deze reinigingsgel doet goed zij werk, ruikt lekker en zorgt voor een zijdezacht huidje. Ik ben fan! Dit product is verkrijgbaar bij de Action voor €0,99.
 
Welke producten gebruik jij graag om je gezicht te reinigen?
 
 
~Liefs Sandra

Follow

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!