zaterdag 15 augustus 2015

ONYX: Eye & Make-up Remover Wipes


Een poosje geleden reviewde ik al Remover Wipes van de Action. Dit was de versie voor een gevoelige huid. Ik wilde ook graag de 'normale' variant uitproberen. Zou deze make-up gemakkelijk weghalen? Benieuwd? Lees dan even verder.

 De Ingrediënten
 





De Werking & Het Resultaat

"Onyx zijdezachte doekjes reinigen de huid, verwijderen gemakkelijk vetresten en overig vuil, olie, make-up en zelfs waterproof mascara. In één stap voelt de huid weer schoon en fris aan. Geschikt voor alle huidtypen." 
 
Ook dit pakje removerdoekjes bevat 25 stuks. Het zou geschikt zijn voor alle huidtypes en in tegenstelling tot de variant voor gevoelige huid zit hier wel parfum in. De doekjes ruiken lekker en zijn goed vochtig. Mits je de verpakking goed sluit blijven ze ook vochtig en drogen ze niet uit. De doekjes zijn redelijk zacht. Watjes vind ik nog steeds prettiger aanvoelen op de huid, maar dit is voor mij een product dat ik af en toe gebruik als ik echt geen zin heb om mijn make-up eraf te halen.''
 
Ik had gehoopt dat deze doekjes de make-up er iets beter af zouden halen dan de variant voor de gevoelige huid. Dit omdat producten voor de gevoelige huid altijd toch iets milder werken dan die voor de 'normale huid'. Eerlijk gezegd heb ik hier vrij weinig van gemerkt. Het haalt make-up er redelijk goed af, maar je ziet nog steeds hier en daar wat mascara restjes zitten. Op de verpakking staat dat dit product ook geschikt is om waterproof mascara te verwijderen. Zelf gebruik ik geen waterproof mascara, maar als ik zie hoe hij normale mascara verwijdert zou ik daar eerlijk gezegd niet aan beginnen.
 
Het product is prima om te gebruiken als je een keer geen zin hebt om je make-up er uitgebreid af te halen, maar dagelijks zou ik dit product niet gebruiken. (Om swatches van je arm af te halen gebruik ik ze wel vaak) Echt veel verschil qua werking merk ik niet. De doekjes voor de gevoelige huid voelen wel wat prettiger aan op de huid en bevatten ook geen parfum. Dat zou een reden zijn voor mij om in het vervolg de doekjes voor de gevoelige huid mee te nemen en deze te laten liggen.
 
Welke make-up remover doekjes kan jij aanraden?
 
 
 
~Liefs Sandra

Follow

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!