woensdag 5 augustus 2015

OUTFIT: Pink Leather

Van het zomerse weer is niets meer te merken. Ik verruilde mijn korte broek weer voor een lange broek en trok voor het eerst een roze blouse van de Primark aan. Tussen de regenbuien door hebben we gelukkig nog een aantal mooie foto's kunnen schieten. Benieuwd? Lees dan even verder.



Blouse: Primark / Broek: H&M / Schoenen: Van Haren / Ketting: Juwelier / Armband: Jawbone


De blouse vind ik stiekem toch wel erg leuk. In eerste instantie wist ik het niet zo goed omdat hij redelijk aan de wijde kant is, maar in combinatie met de leren broek vind ik hem toch heel leuk. Deze foto's zijn letterlijk tussen regenbuien heen gemaakt, erg jammer maar niets aan te doen.
 
Waarmee zou jij deze blouse combineren?
 
 
 
~Liefs Sandra
 
Follow

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!