dinsdag 11 augustus 2015

Tips van de week #67

Elke week zijn er weer veel aanbiedingen bij diverse parfumerieën en drogisterijen. Zelf vind ik het altijd vervelend om alle krantjes door te moeten bladeren op zoek naar aanbiedingen. Ik zal vast niet de enige zijn en het leek me handig om alle kortingen en aanbiedingen op een rijtje te zetten. Benieuwd naar de aanbiedingen van deze week? Lees dan even verder.

 
DA
  • Therme 2e artikel 80% korting.
  • Guhl 1+1 gratis.
  • Nivea 1+1 gratis.
  • L'Oréal Elvive 1+1 gratis.
  • Gilette Venus navulmesjes 25% korting.
  • Maybelline oogmake-up €9,00 per stuk.
  • DA gezichtsmaskers 2 voor €2,00.
  • Kneipp douchegel en doucheolie 2 stuks voor €5,00.
  • Andrélon styling 2 stuks voor €5,00.
  • Max Factor €10,00 per stuk.
Geldig: 10 t/m 16 augustus.


Kruidvat
  • Maybelline oogschaduw €9,00 per stuk.
  • Max Factor make-up 2e artikel voor €5,00.
  • Maybelline mascara €10,00 per stuk.
  • Maybelline eyeliner en wenkbrauwproducten €8,00 per stuk.
  • Andrélon styling 30% korting.
  • Nivea haarverzorging en styling 2 voor €5,00.
  • Elvive en Studioline haarverzorging en styling 2 voor €6,00.
  • Guhl haarverzorging 40% korting bij 2 stuks.
  • Elnett Heat Defense spray en haarspray 2 stuks voor €10,00.
  • Head & Shoulders, Herbal Essences, New Wave, Wella en Wellaflex 2+1 gratis.
  • Nivea Su 50% korting.
  • Proset styling 2 stuks voor €4,00.
  • Kneipp huid- en massageolie 25% korting.
  • Vaseline hand-, lip- en bodyverzorging 30% korting.
  • Gillette Venus Breeze voordeelverpakking 8 navulmesjes voor €21,99 i.p.v. €33,98.
  • Gilette dames scheerapparaat alles voor €10,00 per stuk.
  • Therme douche Fruit & Sweets alles voor €3,99.
  • Fa bad, douche & deodorant 3 voor €5,00.
  • Colgate mondverzorging 1+1 gratis.
  • Kruidvat handcrème 2 voor €3,00.
Geldig: 4 t/m 16 augustus.

 
Etos
  • Alle Dove de 2e gratis.
  • Alle Nivea de 2e gratis.
  • New Wave, Head& Shoulders, Wellaflex en Wella 2e gratis.
  • Etos bodylotion en puur natuur de 2e gratis.
  • Rimmel make-up de 2e gratis.
  • Etos primer de 2e gratis.
  • Aussie 2 stuks voor €10,00.
  • Maybelline lip make-up de €9,00 per stuk.
  • L'Oréal oogmake-up €10,00 per stuk.
Geldig: 10 t/m 23 augustus.

 
Deze week heel veel verschillende soorten aanbiedingen. Voor mij zitten er alleen niet echt dingen tussen die eruit springen. Sinds ik dit soort artikelen schrijf merk ik dat dezelfde acties steeds weer terug komen en dat is wel een beetje jammer. Ik sla dus weer een weekje over en geef mijn geld wel aan andere dingen uit haha.
 
Ga jij nog van een actie gebruikmaken?



~Liefs Sandra

Follow

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!