maandag 30 januari 2012

even voorstellen =)

Het is eindelijk zover,

Vandaag open ik mijn eigen beautyblog! Ik wilde dit al een hele tijd maar wist niet of ik het wel zou doen. Maar aangezien ik het onwijs leuk vind om andere blogs te volgen & helemaal gek ben op make-up en alles wat met beauty te maken heeft besloot ik het toch maar te doen. Veel van mijn vriendinnen hebben niet zoveel met make-up. Ze dragen het wel maar daar houdt het dan ook mee op. Als ik dan helemaal enthousiast aankom met een nieuwe mascara of iets dergelijks krijg ik te horen: "Wat? Alweer nieuwe make-up?" of "Heb je nog niet genoeg?". Ook vinden ze het zonde van het geld, ze kunnen niet begrijpen dat er 'gekken' zijn die bijvoorbeeld 17 euro voor een mascara neer gaan tellen. Oke het is veel geld, maar mij gaat het om de kwaliteit van een product. Maar er zijn natuurlijk ook grenzen haha. Ik ben ook maar een arme scholier met een simpel bijbaantje. Maar wat ik dus wilde zeggen, ik hou ontzettend van make-up en zou dat graag met jullie willen delen.

Ik blijf maar door ratelen maar wat jullie willen gaan weten wat ik hier ga doen en wie ik nou eigenlijk ben. Dat zal ik eerst even vertellen.

Ik ben Sandra, 16 jaar, zit in 5 VWO en woon in een dorpje in Noord-Brabant. Zoals ik al minstens 2 keer verteld heb hou ik echt veel van make-up. Ik vind het leuk om ermee te experimenteren en steeds nieuwe producten uit te proberen. Mijn bedoeling is dat ik op deze blog ongeveer 3 à 4 artikelen in de week ga plaatsen. Deze zullen vaak gaan over make-up, beautyproducten & lifestyle. Dan moet je denken aan reviews, shoplogs en tutorials. Heb er al helemaal zin in en kan niet wachten om mijn eerste artikelen te schrijven. Laat vooral een reactie achter en vragen, opmerkingen of ideeën over artikelen zijn natuurlijk altijd welkom!
En als jullie willen mailen kan dat natuurlijk ook naar beautybysandra@hotmail.nl



~Liefs Sandra






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!