donderdag 23 februari 2012

Live, Laugh, Love.

Bron: WeHeartIt.com
Het zat er al een paar dagen aan te komen maar het is toch echt weer zover :( Ik sta weer de hele dag met een doos tissues & keelsnoepjes in de aanslag. Ik ben echt snot en snot verkouden. En heb een beetje keelpijn. Het vervelendste is toch wel dat mijn stem bijna weg is en ik klink als een zware roker.
Maar ik moet natuurlijk ook niet alles zo negatief inzien =) Op dit moment kan iedereen lachen om dat rare stemmetje. En een dagje bankhangen en lekker in je pyjama blijven zitten is natuurlijk ook geen ramp hihi.
Nu kon ik mooi de hele dag rondspeuren op zoek naar leuke ideetjes voor op mijn site. Alleen om eerlijk te zijn heb ik niet echt veel inspiratie opgedaan. Dus misschien dat jullie me kunnen helpen? Laat vooral weten wat voor artikelen jij leuk vindt.






~Liefs Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!