donderdag 23 februari 2012

Tag: Als ik een .... was dan was ik een ....

Zoals jullie misschien al hebben gezien heeft Vera van veracamilla.nl een paar dagen geleden een onwijs leuke tag beantwoordt. Ik vond hem zo leuk dat ik besloten heb hem zelf ook te beantwoorden. En zoals Vera ook al zei: 'Neem het niet al te serieus'. Have fun!




Als ik een maand was, dan was ik Februari
Dit is de maand dat ik mijn vriend voor het eerst leerde kennen. En dat nog wel tijdens carnaval! Geweldig, ik zie dat beeld nog steeds voor me. En ik had nooit verwacht dat ik een onwijs gezellig avondje had en dat er uiteindelijks iets moois is uitgekomen.
Als ik een dag was, dan was ik vrijdag.

Heerlijk, school is dan weer voorbij en eindelijk weer het idee dat ik 3 daagjes niet zo onwijs druk met school hoef te zijn en 1 dag lekker kan uitslapen.

Als ik een tijdstip was, dan was ik 7.00 uur
Dit is het tijdstip waarop mijn wekker altijd staat. Als ik naar school moet en als ik moet werken. Er zijn veel mensen die even gauw een kwartier voordat ze weg moeten uit bed komen. Maar dat kan ik niet. Ik moet minimaal een half uurtje voor mezelf hebben anders ben ik heel de dag niet te genieten.
Als ik een planeet was, dan was ik Mercurius.
Omdat ik het altijd koud heb en Mercurius het dichtste bij de zon staat =]
Als ik een zeedier was, dan was ik een dolfijn
Wat een prachtig dier is dat. Ze zien er echt schattig uit en kunnen springen, geluidjes maken en zijn helemaal vrij. Ze kunnen heen waar ze naartoe willen en dat lijkt me heerlijk.
Als ik een richting was, dan was ik rechtsaf
Ik ben rechts en aangezien ik rechts op een of andere manier logischer vind klinken kies ik voor rechts.
Als ik een meubelstuk was, dan was ik een bank
Ik kan niet zonder mijn bank. Heerlijk ’s avonds tv kijken beneden of op mijn kamer net waar ik zin in heb. Kleedje erbij voetjes omhoog en kijken maar. Heerlijk!
Als ik een vloeistof was, dan was ik make-up remover
Ik kan er echt niet tegen als ik mijn make-up er niet af kan halen voordat ik ga slapen. Het is me nog nooit gebeurd maar elke ochtend zit er toch nog een restje make-up onder mijn ogen en op mijn kussen. Stel je voor dat er geen make-up remover was, en je nooit meer je make-up kon verwijderen. No thanks!
Als ik een boom was, dan was ik een bonsai-boompje
Wat zijn dit prachtige boompjes. Ik heb er onderlaatst een bij een kennis gezien en ik was er meteen verliefd op. Wat een schattig klein boompje zeg!
Als ik een gereedschap was, dan was ik een nagelvijl
Als ik een haaltje aan mijn nagel heb (zoals nu) kan ik er niet vanaf blijven en blijf ik eraan zitten totdat ik het weg kan vijlen.
Als ik een bloem was, dan was ik een roos
Het klinkt misschien heel klef maar ik vind het een hele mooie bloem, het is een bloem voor de liefde en zeg nou zelf, wie wil er geen bos rode rozen op zijn tafel hebben staan?

Als ik een weersoort was, dan was ik een zonnetje
Ik hou van lekker warm weer. Van de winter word ik altijd een beetje sacherijnig. Ik hou niet zo van warme lange kleding. Geef mij de zomerjurkjes en korte broeken maar weer!
Als ik een muziekinstrument was, dan was ik een piano
Zelf kan ik jammer genoeg geen enkel instrument bespelen. Natuurlijk heb ik ook wel op school van die korte deuntjes leren spelen op een keyboard. Maar als ik sommige liedjes hoort met een onwijs mooie begeleiding van een piano word ik wel even stil.
Als ik een gezichtsuitdrukking was, dan was ik een glimlach
Ik hou ervan om vrolijk te zijn. Ik kan niet heel lang boos of verdrietig zijn. Want dan denk ik weer aan al het moois en aan de mensen waarvan ik hou en dan verschijnt er al gauw weer een glimlach op mijn gezicht.
Als ik een kleur was, dan was ik natuurlijk roze
Op school word ik gezien als een echt ‘meisje meisje’ ik loop vaker op hakken dat op platte schoenen. Ik ga echt niet de deur uit zonder mijn make-up en haren gedaan te hebben en ik hou gewoon erg veel van roze
Als ik een emotie was, dan was ik blij
Zoals ik al zei hou ik van vrolijkheid & blije mensen
Als ik een soort fruit was, dan was ik een aardbei
Daar kan ik me echt onderuit eten. Ik heb eigenlijk niet zoveel met fruit maar aarbeien vind ik echt onwijs lekker. Geef me een bak aardbeien, twee keer knipperen met je ogen en hij is leeg.
Als ik een geluid was, dan was ik muziek
Ik kan niet zonder muziek. Ik word met muziek wakker, ik leer met muziek, ik ruim op met muziek en ik ga naar bed met muziek. Muziek betekent erg veel voor me. Ik kan ermee tot rust komen maar ook even flink los gaan. En sommige liedjes kunnen me met hun tekst echt raken.

Als ik een element was, dan was ik lucht
Zo vrij als een vogel. Kunnen gaan en staan waar ik wil. Kunnen zweven en over alles en iedereen heen kijken. Het lijkt me heerlijk (voor een dagje)
Als ik eten was, dan was ik een frikandel speciaal
Ik hou echt van frikandellen speciaal. Je kunt me hiervoor altijd wakker maken. En soms ’s avonds is mijn vader zo lief en haalt er een voor me bij een cafetaria in de buurt. (ik weet het slecht, slecht, maar wel erg lekker)
Als ik een auto was, dan was ik een Audi TT Cabrio
Dat is echt mijn droomauto. Van kleinst af aan ben ik al opgegroeid met auto’s. Mijn vader is automonteur en is helemaal gek van auto’s. Net als mijn broertje trouwens. Maar ongeveer vanaf mijn 11e /12e heb ik geroepen dat ik later een Audi TT Cabrio wil. Maar dan natuurlijk wel een witte.
Als ik een plek was, dan was ik een tropisch eiland
Lekker heel de dag in je bikini aan het strand, altijd lekker warm & mooi weer. Allemaal heerlijke vruchten voor het oprapen. Beter kan je het niet hebben toch?

Als ik een smaak was, dan was ik zoet
Ik hou van zoete snoepjes en zoete drankjes en natuurlijk ook van zoete toetjes =]
Als ik een voorwerp was, dan was ik een telefoon
Zonder mijn telefoon kan ik absoluut niet. Aangezien mijn telefoon overleden is en ik nu mijn oude Nokia 6300 weer heb mis ik alweer een groot gedeelte van mijn telefoon. Maar ik kan bellen en smsen en daar is een telefoon voor bedoeld. Ik mei loopt mijn abonnement af en mag ik eindelijk een nieuwe telefoon uitzoeken.
Als ik een liedje was, dan was ik New Age van Marlon Roudetta
De laatste tijd luister ik dit liedje erg vaak. Gewoon weg omdat ik het een mooi liedje vind.
Als ik een paar schoenen was, dan was ik een pump
Ik ben echt gek op schoenen & vooral op pumps. Ik kan op hele hoge stiletto’s niet lopen. Dus dan doe ik maar een stapje terug: de pump. Vandaar dat ik dit soort schoen kies.


Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Heb je deze tag ook gedaan? Laat het even weten want ik zou jouw antwoord ook graag willen lezen. 
Bron foto's: WeHeartIt.com



~liefs Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!